mr.vistnes Posted January 13, 2015 Posted January 13, 2015 Hei! Jeg skal arrangere bryllup i sommer 27.06.15. Hvorav vielsen vil foregå i Riska Kirke på Hommersåk og festen på Bakerens Paradis på Lauvvik. I den forbindelsen ønsker jeg å skaffe en stilig brudebil, men siden jeg ikke vet hvordan dette normalt avtales fikk jeg tips om å lage et innlegg her i håp om hjelp. Derfor håper jeg på å komme i kontakt med noen som er villige å leie ut bilen sin mot en rimelig pris. Jeg er selv 23 år og under mitt 4 års høyere utdannelse i Oslo og jeg kan forsikre om at bryllupet arrangeres uten alkohol, hvis det skulle være til hinder for eier! Takker for oppmerksomheten! Quote
FrodeS Posted February 26, 2015 Posted February 26, 2015 Bare sånn for å vekke Stavanger-gutta, ville jeg lagt inn innlegget under "lokallag Stavanger" også. Quote
Mr. Nygård Posted February 27, 2015 Posted February 27, 2015 Bare sånn for å vekke Stavanger-gutta, ville jeg lagt inn innlegget under "lokallag Stavanger" også. Vi har sett den og arbeider for harde livet med å få en passende 126 - bil på beina til den tid. I mellomtiden kan jo arrangøren ta en tur til Noredalen på en mandagskveld for å besiktige bilparken Quote
Arnfinn Posted February 28, 2015 Posted February 28, 2015 ja, då ska me jobba hardt :lol: :lol: Quote
Recommended Posts