HolgersEN Posted June 7, 2009 Share Posted June 7, 2009 Hvilket middel vil dere ambefale meg og bruke på en CLK cabb??? Da tenker jeg på: Holde selve "kalesjen" pen og ikke minst tett Så er det noen produkter som er bedre enn andre? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aussie Posted June 7, 2009 Share Posted June 7, 2009 Det enkleste er vel bare å la den være nede hele tiden, :lol: er det ikke sol og sommer hele året i Rogaland. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted June 8, 2009 Author Share Posted June 8, 2009 Det enkleste er vel bare å la den være nede hele tiden, :lol: er det ikke sol og sommer hele året i Rogaland. Da har aldri du vært i Rogaland Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoarB Posted June 8, 2009 Share Posted June 8, 2009 hvis du snakker om å impregnere den, så har autoglym et bra produkt der, men er jo bare å slå opp kaben, dusje litt vann på den, se at vannet preller av, evt rebehandle stoffet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dani mb Posted June 8, 2009 Share Posted June 8, 2009 Min er alltid tett!! Og det ble ikke gjort noe med den!! Det er tre lag på disse Vaska bilen faktisk i maskin for å teste lekasje når jeg kjøpte hun, men ikke noe tegn!! Det eneste plasse vannet kom inn var mellom vinduene siden det ikke er noe B stolpe!! (KUN når det er høy trykk!!) Vet ikke hva det stoffet heter, men den gjør bare at vannet ikke går gjennom stoff!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aussie Posted June 8, 2009 Share Posted June 8, 2009 Kan du ikke ta en prat med en seilmaker eller noe sånt http://www.purehelp.no/vis.asp/company_name/SEILMAKER+IVERSEN+AS/ftknr/5B4247464717474741/t_page/1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stjernedama Posted June 9, 2009 Share Posted June 9, 2009 Impregnerer cabben hver vår og høst..Og er helt tett Jeg har prøvd både Autoglym og Turtle.. Den beste av de syntes jeg faktisk var Turtle sin.. Lettest å gjøre ren med og cabben ble faktisk finere i fargen enn når jeg brukte Autoglym. Er en helt fin og grei bruksanvisning på pakka. Lykke til Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted June 11, 2009 Share Posted June 11, 2009 Meguaiers har kommet med egne gode produkter for cabriolet, disse må dere prøve å få tak i ,husker ikke hva de heter,men for de som bor i østlandsområdet,holder Meguaiers til i Lier,ellers er det mange forhandlere som selger meguaiers produkter.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Captain Posted September 4, 2009 Share Posted September 4, 2009 Kan anbefale autoglym Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted September 4, 2009 Share Posted September 4, 2009 Scandicshine (som klubben har avtale med) selger litt forskjellige ting: http://www.scandicshine.no/nettbutikk/index.php?main_page=product_info&products_id=140 http://www.scandicshine.no/nettbutikk/index.php?main_page=product_info&products_id=237 Send de en mail og forhør deg om hva de anbefaller. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ØHN Posted September 4, 2009 Share Posted September 4, 2009 Danske Nanolotus tar impregnering inn i et nytt årtusen, med avansert nanoteknologi. Dette er ikke bare fine produkt-titler med ordet "nano" i. Dette virker. Jeg har ikke prøvd impregneringen deres, men jeg har handlet andre produkter av dem som imponerer på en måte jeg ikke har sett før. De er seriøse å handle med, og leverer kjapt. http://www.nanowebshop.no/catalog/index.php Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2627 Posted September 6, 2009 Share Posted September 6, 2009 Har ikke Mercedes en egen sånn "spray" du kan bruke,som er godkjent for sånt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest peppermannen Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 Hvilket middel vil dere ambefale meg og bruke på en CLK cabb??? Da tenker jeg på: Holde selve "kalesjen" pen og ikke minst tett Så er det noen produkter som er bedre enn andre? CLK cab'en skal ikke impregneres. MB selger impregnering for cab, men det står på flasken at den ikke er til CLK, da denne har en slags gummiering i stoffet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts