Jump to content

Holde cabb`en pen og tett...

HolgersEN

Recommended Posts

Min er alltid tett!! Og det ble ikke gjort noe med den!! Det er tre lag på disse :lol: Vaska bilen faktisk i maskin for å teste lekasje når jeg kjøpte hun, men ikke noe tegn!! Det eneste plasse vannet kom inn var mellom vinduene siden det ikke er noe B stolpe!! (KUN når det er høy trykk!!) 8)

Vet ikke hva det stoffet heter, men den gjør bare at vannet ikke går gjennom stoff!!

Impregnerer cabben hver vår og høst..Og er helt tett  :)

Jeg har prøvd både Autoglym og Turtle..

Den beste av de syntes jeg faktisk var Turtle sin.. Lettest å gjøre ren med og cabben ble faktisk finere i fargen enn når jeg brukte Autoglym.

Er en helt fin og grei bruksanvisning på pakka.

Lykke til  :D

Meguaiers har kommet med egne gode produkter for cabriolet, disse må dere prøve å få tak i ,husker ikke hva de heter,men for de som bor i østlandsområdet,holder Meguaiers til i Lier,ellers er det mange forhandlere som selger meguaiers produkter..

• 2 months later...

Danske Nanolotus tar impregnering inn i et nytt årtusen, med avansert nanoteknologi. Dette er ikke bare fine produkt-titler med ordet "nano" i. Dette virker. :)

Jeg har ikke prøvd impregneringen deres, men jeg har handlet andre produkter av dem som  imponerer på en måte jeg ikke har sett før. De er seriøse å handle med, og leverer kjapt.

http://www.nanowebshop.no/catalog/index.php

• 1 month later...
Guest peppermannen

Hvilket middel vil dere ambefale meg og bruke på en CLK cabb???

Da tenker jeg på: Holde selve "kalesjen" pen og ikke minst tett  :P Så er det noen produkter som er bedre enn andre?

CLK cab'en skal ikke impregneres. MB selger impregnering for cab, men det står på flasken at den ikke er til CLK, da denne har en slags gummiering i stoffet.