Jump to content

Recommended Posts

Posted

var på besøk i heimbygda og såg en liten enstøing stå aleine ved vegakanten. lenkta etter en ny eiger og litt stell:)

n616667752_2102606_1719196.jpg

n616667752_2102610_3814703.jpg

Litt dårlig i lakken :)

4744_105310682752_616667752_2102608_5340138_n.jpg

536405km.

n616667752_2102607_2628169.jpg

n616667752_2102609_1242854.jpg

Litt slitt. Bilen var en gong ei pærle heilt til eigeren ga seg faen og skilta den av.blir litt trist når eg ser dei slik og forfell :( Håpa eg får kloa i den en dag. har litt formange prosjekt på gang enda. Men de e fritt fram for andre :) trur bilen skal vere i nokenlonde bra stand,med tanke på rust. ar en del i nedkant på dører såg eg (inv). ellers,so og sei bulkfri.

Posted

Se der ja! Kan nok bli en fin bil av den der. For vel et år siden så fikk jeg tilbudet om å kjøpe en manken 82modell 280E i tilsynelatende bra stand, men uten skilt. skulle få den for kun 3500,-. Desverre venta jeg litt for lenge så den ble solgt. Angrer selvsagt som en gal idag, men nå er det lite en får gjort med den saken. Hadde tenkt å bruke den som delebil til den 280Een vi har idag.

 

Tilbake til bilen over så syns jeg det var en voksen km-stand på den til å være bensiner. Behøver likevell ikke å være noen store problemer. Min har gått over 420000km nå og det eneste som er med den nå er at den bruker litt mye olje og den skulle nok hatt et par nye kammer. :) Bortsett fra det starter den uten problemer og M110 motoren flytter w123 karosseriet rimelig kjapt, med andre ord en real BMW-killer.   8) :lol:

Posted

De e nokk mykje arb. me dinna bilen,so trur den gjer seg best som delebil.

Neste gang eg e heime skal eg prate me eigaren og høyre ka han har og sei. Kansje han vil ha den vekk for vrakpant :D Om so skal eg kjøpe. kjøpe alt so lenge de e vrakpris :lol:

Posted

Ja, det var en voksen km/stand på en M110. Det lyder usj når det skjer noe i mitt hue iallefall.

Men flott delebil, det er det ingen tvil om. Ikke for det, det er jo utrolig flott å se verden over

hva folk vil ta vare på, samt få på veien igjen, koste hva det koste vil. Spørs om det ikke blir

billigere å få en som er ferdig restaurert og med mye lavere km/stand til lavere pris en hva

muligens sluttsummen hadde blitt på denne. Hold oss oppdatert isåfall!  :D

Posted

De e nokk mykje arb. me dinna bilen,so trur den gjer seg best som delebil.

Neste gang eg e heime skal eg prate me eigaren og høyre ka han har og sei. Kansje han vil ha den vekk for vrakpant :D Om so skal eg kjøpe. kjøpe alt so lenge de e vrakpris :lol:

 

Husk! Om du kjøper denne som delebil, så er jeg mer enn gjennomsnittet innterisert i støtfangeren bak, om den er i bra stand. :D

Posted

De e nokk mykje arb. me dinna bilen,so trur den gjer seg best som delebil.

Neste gang eg e heime skal eg prate me eigaren og høyre ka han har og sei. Kansje han vil ha den vekk for vrakpant :D Om so skal eg kjøpe. kjøpe alt so lenge de e vrakpris :lol:

 

Husk! Om du kjøper denne som delebil, så er jeg mer enn gjennomsnittet innterisert i støtfangeren bak, om den er i bra stand. :D

Hvorfor er det ikke 280 fanger forran?

Posted

De e nokk mykje arb. me dinna bilen,so trur den gjer seg best som delebil.

Neste gang eg e heime skal eg prate me eigaren og høyre ka han har og sei. Kansje han vil ha den vekk for vrakpant :D Om so skal eg kjøpe. kjøpe alt so lenge de e vrakpris :lol:

 

Husk! Om du kjøper denne som delebil, så er jeg mer enn gjennomsnittet innterisert i støtfangeren bak, om den er i bra stand. :D

Hvorfor er det ikke 280 fanger forran?

 

Sikkert fått seg en trøkk en gang i tia så de bare har montert en standard fanger. Enten det eller rust.

Posted

En ny slik coupè fanger i dag, koster her i Norge ett sted mellom 9 og 10 tusen. Mener det var

rundt 3000,- for hver del + gummilista.. Den har nok alltid vært dyr også, så ikke så rart at det

står en puslete "økonomifanger" på den  :lol:

Posted

En ny slik coupè fanger i dag, koster her i Norge ett sted mellom 9 og 10 tusen. Mener det var

rundt 3000,- for hver del + gummilista.. Den har nok alltid vært dyr også, så ikke så rart at det

står en puslete "økonomifanger" på den  :lol:

:shock: :shock: :shock: Det var en stiv pris. Ble det bygd mange biler med slike fangere?

Posted

En ny slik coupè fanger i dag, koster her i Norge ett sted mellom 9 og 10 tusen. Mener det var

rundt 3000,- for hver del + gummilista.. Den har nok alltid vært dyr også, så ikke så rart at det

står en puslete "økonomifanger" på den  :lol:

:shock: :shock: :shock: Det var en stiv pris. Ble det bygd mange biler med slike fangere?

 

Ja, det var/er det  :( Skulle gjærne hatt helt nytt sett, både foran og bak på min egen,

men nermere 20.000,- til det formålet venter jeg litt med  :D

 

Alle w123 280 modeller, og alle coupè modeller er levert med dette orginalt.

 

(Så da blir det totalt 259465 biler om jeg regnet riktig :) )

Posted

 

 

(Så da blir det totalt 259465 biler om jeg regnet riktig :) )

 

:lol:

 

Joda, 3000,- for vær del stemmer bra det. Stiv pris, men løfter en 123 ganske mange hakk. :)

 

Posted

 

 

(Så da blir det totalt 259465 biler om jeg regnet riktig :) )

 

:lol:

 

Joda, 3000,- for vær del stemmer bra det. Stiv pris, men løfter en 123 ganske mange hakk. :)

 

 

Forhåpentligvis, så kjøper man det bare èn gang  :D

 

Om en skal tenke på km/stand på den bilen, så må det jo også sies at han ikke har vært særlig

opptatt av hva bensinen har kostet da  :-k Har for meg at alle som skal spare, kjøper Diesel.

Det man kan se på selve bildene, så ser det jo ikke så forskrekkende ut heller igrund? Er jo ikke

store rusthull etc. At lakken har flasset er jo ikke det største problemet her.  Hvor slarkete alle

foringer og ledd er, og hvor lenge motoren vil holde, og ikke minst hvor mye rust det er som en

ikke kan se, er jo ett helt annet spørsmål.

Posted

var kjekt og sjå at d var so mange som var int :)

Bilen var en gong godt varetatt so trukje den er dødsdømt. men der e alltid meir en d auge kan sjå.

sad but true :(

 

 

(Så da blir det totalt 259465 biler om jeg regnet riktig :) )

 

:lol:

 

Joda, 3000,- for vær del stemmer bra det. Stiv pris, men løfter en 123 ganske mange hakk. :)

 

 

Forhåpentligvis, så kjøper man det bare èn gang  :D

 

Om en skal tenke på km/stand på den bilen, så må det jo også sies at han ikke har vært særlig

opptatt av hva bensinen har kostet da  :-k Har for meg at alle som skal spare, kjøper Diesel.

Det man kan se på selve bildene, så ser det jo ikke så forskrekkende ut heller igrund? Er jo ikke

store rusthull etc. At lakken har flasset er jo ikke det største problemet her.  Hvor slarkete alle

foringer og ledd er, og hvor lenge motoren vil holde, og ikke minst hvor mye rust det er som en

ikke kan se, er jo ett helt annet spørsmål.

penge var de noke han hadde. Var litt stormannsgal og pengene strakk tilslutt ikkje til.

E litt skeptisk sjøl på bilen,men e litt sann at ingenting kan kastat eller skrotast,må prøve og gi de liv :)

Blir nokk en go donorbil.

 

Skal holde dokke oppdatert so snart eg får meir info.event meir bilde :)

Blir den kjøpt som delebil skal dokke få kjøpe det som finn dokke int. so sant eg ikkje treng d sjøl  :)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...