gunsen Posted June 4, 2009 Posted June 4, 2009 Tror nesten Hallingdal har blitt den store treffeplassen for årlige biltreff. Som jeg kan komme på: MB treffet forrige helg. Corvette treff denne helgen på PERS (132 biler som stilles ut foreløpige tall, er vel omtrent som oss ) Granada treff på Gol Camping. Ford (M) Treff på Gol Camping. Volvo treff på Ål Mustang treff på Geilo Porsche treff på Gol (12-14 juni på PERS ) Sikkert flere også, men dem jeg hvet pr.dags dato :D morsomt at det arrangeres så mange biltreff i Hallingdal, og har tenkt å ta meg en tur på lørdag og se på Corvetter og hvordan dem har sin utstilling på Pers Quote
T-boy Posted June 4, 2009 Posted June 4, 2009 Capri klubben har vært der i årevis http://www.capri-club-norge.com/ Quote
Guest 1042 Posted June 4, 2009 Posted June 4, 2009 Ser det er flere bilklubber som liker seg på Gol. Vet at shitroengmiljøet har hatt ett par treff der oppe og. Kanskje Pers burde satse stort på dette? Få ordnet ett fast utstillingsområde svært nær hotellet med plass til noen hundre biler, og vaskeplass (rive noen gamle hus. ) Quote
gunsen Posted June 4, 2009 Author Posted June 4, 2009 Kom på en til: Ford Taunus treff , faktisk denne helga den også og en til. Toyota Crown klubb Quote
Robert Nordstrøm Posted June 4, 2009 Posted June 4, 2009 Toyota Crown klubb Hm den klubben kan vel ikke ha så mangen medlemmer?? Quote
gunsen Posted June 5, 2009 Author Posted June 5, 2009 Toyota Crown klubb Hm den klubben kan vel ikke ha så mangen medlemmer?? Nei opprinnelig var det bare for crown medlemmer,men dem har nå utvidet den til å gjelde alle toyotaer av eldre årgang, pga som du sier at det ble for få medlemmer,men klubben heter fremdeles toyota crown klubben Quote
Recommended Posts