Guest 1442 Posted June 4, 2009 Posted June 4, 2009 Joda det gikk greit. Vaskimaskin 40 gr.C. OMO ultra tabelett Sentrifugering 1400 o/min. Var helt sikker på at dette gikk til h..., men nei. Nøkkelhuset er vanntett. Demontering: sett på en nøkkelring på ekstranøkkelen som er "tredd" inn i nøkkelhuset (dette rommet er ikke vanntett), dra forsiktig i nøkkelringen og man får dratt ut batterikassa, her sitter en gummitetning. Nøkkelen lå ca. et døgn uten batterier, montert sammen, låste opp bilen, startet og dro av gårde. Quote
T-boy Posted June 4, 2009 Posted June 4, 2009 Jeg tipper kretskortet inni er forseglet med lakk e.l. all den tid fukt fra svette o.l kan komme inn. Mange som har dårlig erfaring med mobiltelefoner. Prisen på disse nøklene er jo passe stiv, så noe bedre kvalitet bør man forvente. Når skal MB begynne og lage mobiler Quote
Thomas Madsen Posted June 4, 2009 Posted June 4, 2009 Hvis ikke tåler sånt mye mer enn man tror Selv kjørte jeg forrige HTC'n min på 60 grader, ekstra skylling med noe omo greier i Frankrike for par år siden. Merka det først når sentrifugen starta og jeg syntes det høretes litt rart ut.. Tok den ut lot den ligge varmt 1 døgn for å tørke, satte inn batteriet og ingening... ahh den må lades selvsagt... og ja, det var alt som skulle til... Quote
Recommended Posts