Jump to content

Recommended Posts

Posted

Dette så ikke bra ut for Mclaren'en, en bil til mange millioner!!

8498331.jpg

4816899.jpg

Bilen er/var en 95 modell McLaren med en V12 fra BMW som ytrer 635 hester...

Denne var blandt en av de 64 bilene som ble produsert for gate kjøring!!

De kjente folka som eire en sånne er bland annet: Jay Leno, Eric Clapton, Rowan Atkinson (godeste Mr Bean) og selveste Michael Schumacher 8)

Posted

Er vel flere penger å hente ,så bare kjøp en ny.

Leit at sånt skjer da. :(

er nok ikke bare å kjøpe en ny heller tror jeg.... er ganske sikker på de ikke blir produsert lenger

Posted

Er vel flere penger å hente ,så bare kjøp en ny.

Leit at sånt skjer da. :(

er nok ikke bare å kjøpe en ny heller tror jeg.... er ganske sikker på de ikke blir produsert lenger

Akkurat:

Denne var blandt en av de 64 bilene som ble produsert for gate kjøring!!

Guest 3409
Posted

Kremt, 62..... Atkinson krasjet sin, remember? Pluss det er sikkert flere som er gått tapt gjennom årene, bare se på www.wreckedexotics.com/mclaren/

Der har du også bildet av atkinson sin tabbe....

Men, jeg kan si med sikkerhet at det var motoren som var synderen, eller rettere sagt kjølingen..... Ferrari og lamborghini har samme problemet, skjer etter en stund, de fatter ikke hva som forårsaker feilen, men de tar simpelthenn fyr, om det så er snillkjøring i 100 km/t eller hardkjøring i 240 km/t...

Bare se under lamborghini og ferrari på samme siden som jeg reffererte til.... Det er ikke få, for å si det slik.

Posted

Dont rely on bmw.

Høh...godt motoren min er foran, så jeg ser når det tar fyr da  :P

Sånn at flammene slår inn i kupéen når det tar fyr ja :-P

Posted

uff, har du en slik beemer, kebabtralle det da :P skikkelig bgjeng bil :) legge på noen sjakkmønstre og svære hjul nå så...

Såså....Ikke så misunnelig nå. 8)

Hvis jeg hadde hvite blinkers, manuell, frontleppe, senk, skygge på hovedlysa, stygge hjul og diffusor eller hva det nå heter bak, så ja....

Dette derimot, er en perle :D

Posted

uff, har du en slik beemer, kebabtralle det da :P skikkelig bgjeng bil :) legge på noen sjakkmønstre og svære hjul nå så...

Såså....Ikke så misunnelig nå. 8)

Hvis jeg hadde hvite blinkers, manuell, frontleppe, senk, skygge på hovedlysa, stygge hjul og diffusor eller hva det nå heter bak, så ja....

Dette derimot, er en perle :D

Helt enig...  :-)

Hørte btw noen rykter nå om att nye E klassen ikke skal komme som Cab, det ville i såfall vært en FIIIN erstatter for bmw cab'n

Posted

Nå er bilen ble sendt fra California til UK for "videre behandlig"...!! Eieren som heter Kessler, hadde jo forsikret bilen for 2 mill US!! Men forsikring seleskapet mente at det er 90 % mulighet for å resturere bilen :shock: :shock: Men McLaren bare ved å se bildene mente at det kan være 50/50 :?

Posted

En bil som har vært i fyr og flamme, blir aldri den samme igjen, alltids en liten feil som sitter igjen i eletronikken når de er ferdigrestaurerte..... Gi kisen heller to SLR McLaren, med bedre justerte kompressorer, slanket de litt, og hatt de i en sjelden farge, så har vel kisen kommet på gli.  8)

• 3 months later...
Posted

Bilen til Atkinson(mr Bean) Ble bygget opp igjen leste jeg for en stund siden Og i samme artikkel uttalte Atkinson at han var så glad i bilen at han ville betalt hva som helst for å få den fikset. Med penger kan man gjøre hva man vil...