Tore Posted June 3, 2009 Posted June 3, 2009 Hei ! Hvor sitter sensoren (-ene) som styrer det automatiske klimaanlegget ? mvh Tore Quote
Thomas Madsen Posted June 3, 2009 Posted June 3, 2009 1 av dem sitter vel så vidt jeg vet midt i vinudet ditt, nedre del.. Så vidt jeg vet har den IR greia der noe med det å gjøre.. Quote
RoarB Posted June 3, 2009 Posted June 3, 2009 1 av dem sitter vel så vidt jeg vet midt i vinudet ditt, nedre del.. Så vidt jeg vet har den IR greia der noe med det å gjøre.. er ikke det sol sensoren ? og så sitter det en i taket i midten ? Quote
Thomas Madsen Posted June 3, 2009 Posted June 3, 2009 1 av dem sitter vel så vidt jeg vet midt i vinudet ditt, nedre del.. Så vidt jeg vet har den IR greia der noe med det å gjøre.. er ikke det sol sensoren ? og så sitter det en i taket i midten ? Den har vel med klima'n å gjøre ihvertfall så vidt jeg vet... Quote
Dani mb Posted June 3, 2009 Posted June 3, 2009 Denne IR'en er ikke for 'sol' eller lys sensor!! Denne utstyren kom på 211!!! Tror det er til fjern betjening den... Sitter ikke noe på taket nær leselyset?? Quote
olepeder Posted June 3, 2009 Posted June 3, 2009 Denne IR'en er ikke for 'sol' eller lys sensor!! Denne utstyren kom på 211!!! Tror det er til fjern betjening den... Sitter ikke noe på taket nær leselyset?? Den er vel til sol. Jeg byttet den på min 210 fordi anlegget gikk bananas, og bra ble det Quote
Thomas Madsen Posted June 3, 2009 Posted June 3, 2009 Denne IR'en er ikke for 'sol' eller lys sensor!! Denne utstyren kom på 211!!! Tror det er til fjern betjening den... Sitter ikke noe på taket nær leselyset?? Den er vel til sol. Jeg byttet den på min 210 fordi anlegget gikk bananas, og bra ble det Akkurat hva jeg har blitt fortalt også, jeg trodde det var til nøkkelen, men de sitter jo i håndtakene Den oppe ved toppen av ruta er vel evnt regnsensor hvis det er den du tenker på Min er på bærtur, visker går hele tiden så jeg nappa den av for ihvertfall ha intervall pussing.. Quote
Dani mb Posted June 3, 2009 Posted June 3, 2009 Denne IR'en er ikke for 'sol' eller lys sensor!! Denne utstyren kom på 211!!! Tror det er til fjern betjening den... Sitter ikke noe på taket nær leselyset?? Den er vel til sol. Jeg byttet den på min 210 fordi anlegget gikk bananas, og bra ble det Akkurat hva jeg har blitt fortalt også, jeg trodde det var til nøkkelen, men de sitter jo i håndtakene Den oppe ved toppen av ruta er vel evnt regnsensor hvis det er den du tenker på Min er på bærtur, visker går hele tiden så jeg nappa den av for ihvertfall ha intervall pussing.. Oi oi... Quote
Simen Malerbakken Posted June 3, 2009 Posted June 3, 2009 Det sitter en drøss av sensorer til klimaautomatikken. Som noen nevner det sitter en solsensor midt på dashbordet, temperatursensor i utblåsningskanaler, på fordamper, på register, i taket, på gulvet, i lasterommet, det sitter smogsensorer i innsuget, trykksensor før og etter pollenfilter, tempføler på viften, utetempmåler i innsuget, pluss sikkert en haug jeg ikke kommer på, mener det stod noe om 32 sensorer i WIS. Quote
RoarB Posted June 4, 2009 Posted June 4, 2009 Det sitter en drøss av sensorer til klimaautomatikken. Som noen nevner det sitter en solsensor midt på dashbordet, temperatursensor i utblåsningskanaler, på fordamper, på register, i taket, på gulvet, i lasterommet, det sitter smogsensorer i innsuget, trykksensor før og etter pollenfilter, tempføler på viften, utetempmåler i innsuget, pluss sikkert en haug jeg ikke kommer på, mener det stod noe om 32 sensorer i WIS. Å helvete, tror nok star diagnosen kan da fortelle meg hvilken det er for min AC driver å går helt fint, så går den lit av så på igjen, har skiftet regulatoren, den er i orden, samme med selve vifte, skal skifte begge filterne bak hanskerommet, se om dette hjelper først Quote
Thomas Madsen Posted June 4, 2009 Posted June 4, 2009 Det sitter en drøss av sensorer til klimaautomatikken. Som noen nevner det sitter en solsensor midt på dashbordet, temperatursensor i utblåsningskanaler, på fordamper, på register, i taket, på gulvet, i lasterommet, det sitter smogsensorer i innsuget, trykksensor før og etter pollenfilter, tempføler på viften, utetempmåler i innsuget, pluss sikkert en haug jeg ikke kommer på, mener det stod noe om 32 sensorer i WIS. Å helvete, tror nok star diagnosen kan da fortelle meg hvilken det er for min AC driver å går helt fint, så går den lit av så på igjen, har skiftet regulatoren, den er i orden, samme med selve vifte, skal skifte begge filterne bak hanskerommet, se om dette hjelper først Da har jeg løsningen Quote
RoarB Posted June 4, 2009 Posted June 4, 2009 Det sitter en drøss av sensorer til klimaautomatikken. Som noen nevner det sitter en solsensor midt på dashbordet, temperatursensor i utblåsningskanaler, på fordamper, på register, i taket, på gulvet, i lasterommet, det sitter smogsensorer i innsuget, trykksensor før og etter pollenfilter, tempføler på viften, utetempmåler i innsuget, pluss sikkert en haug jeg ikke kommer på, mener det stod noe om 32 sensorer i WIS. Å helvete, tror nok star diagnosen kan da fortelle meg hvilken det er for min AC driver å går helt fint, så går den lit av så på igjen, har skiftet regulatoren, den er i orden, samme med selve vifte, skal skifte begge filterne bak hanskerommet, se om dette hjelper først Da har jeg løsningen og den er ? Quote
Thomas Madsen Posted June 4, 2009 Posted June 4, 2009 Diagnose verktøy for feilsøking AC Den er her.... Quote
Recommended Posts