Guest C220 Rieger Posted July 28, 2005 Posted July 28, 2005 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=817464&template=default 6-trinns kasse?? Hvilken MB er dette?? Hvilken W124?? Er den verdt 16000? Ulemper? Fordeler? Kom igjenn,fortell meg alt jeg burde vite før kjøp av denne... Har bare 2 dager på meg Quote
Guest C220 Rieger Posted July 28, 2005 Posted July 28, 2005 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=817464&template=default 6-trinns kasse?? Hvilken MB er dette?? Hvilken W124?? Er den verdt 16000? Ulemper? Fordeler? Kom igjenn,fortell meg alt jeg burde vite før kjøp av denne... Har bare 2 dager på meg Quote
Guest tdha Posted July 28, 2005 Posted July 28, 2005 Unnskyld meg, men den fronten er dette et monster og ikke en bil. Quote
Guest tdha Posted July 28, 2005 Posted July 28, 2005 Unnskyld meg, men den fronten er dette et monster og ikke en bil. Quote
Guest C220 Rieger Posted July 28, 2005 Posted July 28, 2005 Fronten skal jeg )¤!"/(%&"&/)("& kaste langt vekk i stan... må vite hvilken bil det er.. selger tar ikke telefonen Quote
Guest C220 Rieger Posted July 28, 2005 Posted July 28, 2005 Fronten skal jeg )¤!"/(%&"&/)("& kaste langt vekk i stan... må vite hvilken bil det er.. selger tar ikke telefonen Quote
Guest Robert.84 Posted July 29, 2005 Posted July 29, 2005 Fronten skal jeg )¤!"/(%&"&/)("& kaste langt vekk i stan... må vite hvilken bil det er.. selger tar ikke telefonen vel vist man ser det som 1' date='2,3,4,5 + revers, så har den jo 6 gir ellers så ble w124 aldri levert med 6gir (fremover)er sikkert en ganske så normal 230E men fra spøk til revolver den så jo ut som et helvete da..... Quote
Guest Robert.84 Posted July 29, 2005 Posted July 29, 2005 Fronten skal jeg )¤!"/(%&"&/)("& kaste langt vekk i stan... må vite hvilken bil det er.. selger tar ikke telefonen vel vist man ser det som 1' date='2,3,4,5 + revers, så har den jo 6 gir ellers så ble w124 aldri levert med 6gir (fremover)er sikkert en ganske så normal 230E men fra spøk til revolver den så jo ut som et helvete da..... Quote
Guest C220 Rieger Posted July 29, 2005 Posted July 29, 2005 Er en 200.. Hvis jeg FJERNE den HELLVETTES fangeren,blir det bedre da?? Quote
Guest C220 Rieger Posted July 29, 2005 Posted July 29, 2005 Er en 200.. Hvis jeg FJERNE den HELLVETTES fangeren,blir det bedre da?? Quote
Guest Robert.84 Posted July 29, 2005 Posted July 29, 2005 Er en 200E.. Hvis jeg FJERNE den HELLVETTES fangeren' date='blir det bedre da??[/quote'] ja men ikke mye Quote
Guest Robert.84 Posted July 29, 2005 Posted July 29, 2005 Er en 200E.. Hvis jeg FJERNE den HELLVETTES fangeren' date='blir det bedre da??[/quote'] ja men ikke mye Quote
Guest C220 Rieger Posted July 29, 2005 Posted July 29, 2005 Er det noe futt i denne?? Er "bare" levert med 109hk. Merker jeg noe forskjell fra min trege diesel på 95Hk? Quote
Guest C220 Rieger Posted July 29, 2005 Posted July 29, 2005 Er det noe futt i denne?? Er "bare" levert med 109hk. Merker jeg noe forskjell fra min trege diesel på 95Hk? Quote
Guest Robert.84 Posted July 29, 2005 Posted July 29, 2005 Er det noe futt i denne?? Er "bare" levert med 109hk. Merker jeg noe forskjell fra min trege diesel på 95Hk? 109hk hmm da er det faktisk ikke en 200E en gang... er da en 200 (forgasser motor), vil tro den er litt dauere en din diesel kanskje ikke på 0-100 men i mellom aks o.l vil den helt sikkert vere treigere. har selv en w201 med 2.0E motor (innsprøytnings altså, 118hk med kat, samme som en 200E) og den går greit nok (men ikke mer)en w124 med en slik forgasser motor er utvilsomt ikke noen fartsfantome. Quote
Guest Robert.84 Posted July 29, 2005 Posted July 29, 2005 Er det noe futt i denne?? Er "bare" levert med 109hk. Merker jeg noe forskjell fra min trege diesel på 95Hk? 109hk hmm da er det faktisk ikke en 200E en gang... er da en 200 (forgasser motor), vil tro den er litt dauere en din diesel kanskje ikke på 0-100 men i mellom aks o.l vil den helt sikkert vere treigere. har selv en w201 med 2.0E motor (innsprøytnings altså, 118hk med kat, samme som en 200E) og den går greit nok (men ikke mer)en w124 med en slik forgasser motor er utvilsomt ikke noen fartsfantome. Quote
Guest C220 Rieger Posted July 29, 2005 Posted July 29, 2005 noen andre som er uenige her? Er montert effektanlegg og K&N filter. Quote
Guest C220 Rieger Posted July 29, 2005 Posted July 29, 2005 noen andre som er uenige her? Er montert effektanlegg og K&N filter. Quote
Guest Robert.84 Posted July 29, 2005 Posted July 29, 2005 noen andre som er uenige her? Er montert effektanlegg og K&N filter. er bare vi som er våken fant en fin 230e og en 190e Quote
Guest Robert.84 Posted July 29, 2005 Posted July 29, 2005 noen andre som er uenige her? Er montert effektanlegg og K&N filter. er bare vi som er våken fant en fin 230e og en 190e Quote
Guest C220 Rieger Posted July 29, 2005 Posted July 29, 2005 Følgende er jeg fått opplyst hos selger: Rust = fremst på venstre forsjerm.Senking = Ukjent,bare senket fremme foreløpig.. 45mm,TUV papirer med.Felger = Masitalya 18" ny pris 13.000.Skader= ingenskader.. Litt lakk flasset av der rusten er,litt steinsprang her og der.KM = Bil rundt 300.000 Motor/Drivverk under 200.000.Gearkasse = 5-trinns orginal.Kanalskjørt = lagt på antirust,orginal svart,lakket hvitStereo = Mp3speller og 6*9 i hattehyllaEksos = simons 2.5"rør med simonspotta og endestuss Diverse = 230 bakstell med diffsperre og mellomaksling. Fratrekk i pris pga. ripe i rute. Deler som jeg får med: * Orginalfjærer* Orginal Motor* Orginal luftfilterboks* Få med gamle motor uten tilleg* Orginal ratt Må gjøres: Bakfanger/frontfanger kunne vært lakket,klar lakk flakket av.Nye bremseklossa bakMulig finne org.eksos til EU 14000.- Uten Sportsratt og K&N Filteret. Er dette en brukbar pris? bilder kan skaffes Quote
Guest C220 Rieger Posted July 29, 2005 Posted July 29, 2005 Følgende er jeg fått opplyst hos selger: Rust = fremst på venstre forsjerm.Senking = Ukjent,bare senket fremme foreløpig.. 45mm,TUV papirer med.Felger = Masitalya 18" ny pris 13.000.Skader= ingenskader.. Litt lakk flasset av der rusten er,litt steinsprang her og der.KM = Bil rundt 300.000 Motor/Drivverk under 200.000.Gearkasse = 5-trinns orginal.Kanalskjørt = lagt på antirust,orginal svart,lakket hvitStereo = Mp3speller og 6*9 i hattehyllaEksos = simons 2.5"rør med simonspotta og endestuss Diverse = 230 bakstell med diffsperre og mellomaksling. Fratrekk i pris pga. ripe i rute. Deler som jeg får med: * Orginalfjærer* Orginal Motor* Orginal luftfilterboks* Få med gamle motor uten tilleg* Orginal ratt Må gjøres: Bakfanger/frontfanger kunne vært lakket,klar lakk flakket av.Nye bremseklossa bakMulig finne org.eksos til EU 14000.- Uten Sportsratt og K&N Filteret. Er dette en brukbar pris? bilder kan skaffes Quote
Alexander Posted July 29, 2005 Posted July 29, 2005 Jeg vil i utgangspunktet si: Ligg unna disse gamle med forgasser, bruker mye og går dårlig. Men til den prisen så kanskje? Det blir opp til deg å vurdere... Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.