RoarB Posted June 2, 2009 Posted June 2, 2009 Hvem var som vant fra oslo ? Jeg tok 2 i 210 klassen Inge tok 1 i 124 klassen Lady tok 1 i sin klasse ?? noen flere ?? Quote
Thomas Madsen Posted June 2, 2009 Posted June 2, 2009 Jørn E vant vel best in show og beste shine tror jeg det var for CL'n Kona til Jørn, Rita fikk 2 plass tror jeg for øvrig med ML Per fikk 3 plass øvring for R'n sin Alt dette kommer det mer om snart Edit, endret litt på navnet til Jørn da flere heter det Quote
RoarB Posted June 2, 2009 Author Posted June 2, 2009 premieringen vil bli lagt ut snart. ok ta med bilde per bil da er dere snille, er lettere å se hvilke biler d gjaldt Quote
FrodeS Posted June 2, 2009 Posted June 2, 2009 premieringen vil bli lagt ut snart. ok ta med bilde per bil da er dere snille, er lettere å se hvilke biler d gjaldt Vi skal se hva vi får til. det er noe sånt som er planen, men det tar litt tid. Er mange bil(d)er. Quote
RoarB Posted June 2, 2009 Author Posted June 2, 2009 premieringen vil bli lagt ut snart. ok ta med bilde per bil da er dere snille, er lettere å se hvilke biler d gjaldt Vi skal se hva vi får til. det er noe sånt som er planen, men det tar litt tid. Er mange bil(d)er. Bedre å bruke litt tid på det vett'u Frode enn å kaste det sammen Quote
Ludvig Posted June 2, 2009 Posted June 2, 2009 gratulerer så mye til vnnere på gol. var en kjempetur kjekke folk og mye fine biler . og ikke minst go stemning og fest Quote
Kenneth S Posted June 3, 2009 Posted June 3, 2009 1 plass coupe/roadster Sissel Irene Røberg-Larsen 2 plass coupe/roadster Geir Normann 2 plass S-klasse Kenneth Slettum Quote
FrodeS Posted June 7, 2009 Posted June 7, 2009 Såvidt jeg husker var det ikke tidtaking på Våler i fjor. Håper det blir i år. Bjørnar nå med nyfiksa 211 med 585 nm Å dette har mye med vinnere fra Osloavdelingen på årets Landstreff å gjøre??? Du får heller lage en egen tråd om denne bilen din, enn å legge ut sånne rare innlegg i tråder hvor dette er helt meningsløst! Tipper han postet i feil tråd. Flytter det til vålerbane-tråden, jeg. Quote
RoarB Posted June 7, 2009 Author Posted June 7, 2009 hehe ja, skjønte ikke helt hvorfor han dro den der Quote
Recommended Posts