Guest vihovde Posted July 28, 2005 Posted July 28, 2005 Når kom dagens ML ? Vesentlige endringer , jeg mener er det en "ny type" og en "gammel type" ? Grunnen til at jeg spør er at jeg ser i Auto DB under Rogaland så er det stor prisforskjell på disse ML 320... En 1999 mod til rundt 350 K og noen 2001 mod. til godt over 400 K. Hva er "forskjellen" bortsett ifra alder ??? Hva synes dere om den til 355000, en 1999 mod ? Dyrt eller billig ? http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=823588&template=default Quote
Guest vihovde Posted July 28, 2005 Posted July 28, 2005 Når kom dagens ML ? Vesentlige endringer , jeg mener er det en "ny type" og en "gammel type" ? Grunnen til at jeg spør er at jeg ser i Auto DB under Rogaland så er det stor prisforskjell på disse ML 320... En 1999 mod til rundt 350 K og noen 2001 mod. til godt over 400 K. Hva er "forskjellen" bortsett ifra alder ??? Hva synes dere om den til 355000, en 1999 mod ? Dyrt eller billig ? http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=823588&template=default Quote
Guest mb190freak Posted July 28, 2005 Posted July 28, 2005 så fin ut den.noen 22" felger å senking så blir den bra etter min smak Quote
Guest mb190freak Posted July 28, 2005 Posted July 28, 2005 så fin ut den.noen 22" felger å senking så blir den bra etter min smak Quote
Guest Robert.84 Posted July 29, 2005 Posted July 29, 2005 Når kom dagens ML ? Vesentlige endringer ' date=' jeg mener er det en "ny type" og en "gammel type" ? Grunnen til at jeg spør er at jeg ser i Auto DB under Rogaland så er det stor prisforskjell på disse ML 320... En 1999 mod til rundt 350 K og noen 2001 mod. til godt over 400 K. Hva er "forskjellen" bortsett ifra alder ??? Hva synes dere om den til 355000, en 1999 mod ? Dyrt eller billig ? http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=823588&template=default[/quote'] er en "ny" og "gammel" type ja, faceliften på ML var i 1999 eller 2000 så vidt jeg husker, den som er i linken er en "pre" facelift (altså den gammle typen) se på front/bak fanger, på den nye er disse lakert i bilens farge, hva mer som ble forandret er ikke jeg så sikker på men du kan jo gå her og lete frem gammle tester på ML Quote
Guest Robert.84 Posted July 29, 2005 Posted July 29, 2005 Når kom dagens ML ? Vesentlige endringer ' date=' jeg mener er det en "ny type" og en "gammel type" ? Grunnen til at jeg spør er at jeg ser i Auto DB under Rogaland så er det stor prisforskjell på disse ML 320... En 1999 mod til rundt 350 K og noen 2001 mod. til godt over 400 K. Hva er "forskjellen" bortsett ifra alder ??? Hva synes dere om den til 355000, en 1999 mod ? Dyrt eller billig ? http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=823588&template=default[/quote'] er en "ny" og "gammel" type ja, faceliften på ML var i 1999 eller 2000 så vidt jeg husker, den som er i linken er en "pre" facelift (altså den gammle typen) se på front/bak fanger, på den nye er disse lakert i bilens farge, hva mer som ble forandret er ikke jeg så sikker på men du kan jo gå her og lete frem gammle tester på ML Quote
Guest Robert.84 Posted July 29, 2005 Posted July 29, 2005 er foresten ganske bra utvalg om du er ute etter en ML, men vil tro fleste av dem som er i Norge er varebiler.... 130 m-klasser til salgs på finn.no 60 av dem er stasjonvogn.... Quote
Guest Robert.84 Posted July 29, 2005 Posted July 29, 2005 er foresten ganske bra utvalg om du er ute etter en ML, men vil tro fleste av dem som er i Norge er varebiler.... 130 m-klasser til salgs på finn.no 60 av dem er stasjonvogn.... Quote
Guest vihovde Posted July 29, 2005 Posted July 29, 2005 så fin ut den.noen 22" felger å senking så blir den bra etter min smak Syntes jeg også Men hva med PRISEN ??? 355000,- Dyrt eller ikke ? Quote
Guest vihovde Posted July 29, 2005 Posted July 29, 2005 så fin ut den.noen 22" felger å senking så blir den bra etter min smak Syntes jeg også Men hva med PRISEN ??? 355000,- Dyrt eller ikke ? Quote
Guest Robert.84 Posted July 29, 2005 Posted July 29, 2005 så fin ut den.noen 22" felger å senking så blir den bra etter min smak Men hva med PRISEN ??? 355000' date='- Dyrt eller ikke ?[/quote'] har ikke peiling med jeg vill kjøpt en facelift modell er mye penere etter min mening....... Quote
Guest Robert.84 Posted July 29, 2005 Posted July 29, 2005 så fin ut den.noen 22" felger å senking så blir den bra etter min smak Men hva med PRISEN ??? 355000' date='- Dyrt eller ikke ?[/quote'] har ikke peiling med jeg vill kjøpt en facelift modell er mye penere etter min mening....... Quote
Guest vihovde Posted July 29, 2005 Posted July 29, 2005 så fin ut den.noen 22" felger å senking så blir den bra etter min smak Men hva med PRISEN ??? 355000' date='- Dyrt eller ikke ?[/quote'] har ikke peiling med jeg vill kjøpt en facelift modell er mye penere etter min mening....... Men hva med PRISEN ??? 355000,- Dyrt eller ikke ? Quote
Guest vihovde Posted July 29, 2005 Posted July 29, 2005 så fin ut den.noen 22" felger å senking så blir den bra etter min smak Men hva med PRISEN ??? 355000' date='- Dyrt eller ikke ?[/quote'] har ikke peiling med jeg vill kjøpt en facelift modell er mye penere etter min mening....... Men hva med PRISEN ??? 355000,- Dyrt eller ikke ? Quote
Guest GammelGul Posted July 29, 2005 Posted July 29, 2005 Synes nok at den var dyr nok.Jeg synes også at 320-motoren ikke er den riktige til denne bilen. Selv om jeg ikke er kjent som noen diesel-elsker vil jeg påstå at 270 cdi-en kler bilen bedre. 320 ble liksom mye skrik og lite ull. Jeg minner samtidig at den kan leveres med V8, både som 430, 500 og 55 AMG Quote
Guest GammelGul Posted July 29, 2005 Posted July 29, 2005 Synes nok at den var dyr nok.Jeg synes også at 320-motoren ikke er den riktige til denne bilen. Selv om jeg ikke er kjent som noen diesel-elsker vil jeg påstå at 270 cdi-en kler bilen bedre. 320 ble liksom mye skrik og lite ull. Jeg minner samtidig at den kan leveres med V8, både som 430, 500 og 55 AMG Quote
Guest jørgen Posted July 30, 2005 Posted July 30, 2005 I likhet med 123, 124, 210 slet ML med barnesykdommer og generelt dårlig kvalitet frem til 2000 modellen. Etter dette ble bilen bra. Også 210 ble bra/bedre etter 2000. Kvalitetsduppen i disse årene før 2000 preget hele Daimler kosernet og har nesten halvert aksjekursen i selskapet. Nå er ny ML på veiene og regner med at tradisjonen tro er det ingenting å trakte etter dersom en ønsker problemfri bil. Men nye modellen er bare lekker å se på, iallefall på bilder, for den er enda ikke sett på norske veier meg bekjent. ML 2000 til 2005 er antakelig en sikker vinner, bortsett fra på pris selvsagt. Det norske avgiftssystemet favoriserer jo tosetere på en helt kunstig måte. Quote
Guest jørgen Posted July 30, 2005 Posted July 30, 2005 I likhet med 123, 124, 210 slet ML med barnesykdommer og generelt dårlig kvalitet frem til 2000 modellen. Etter dette ble bilen bra. Også 210 ble bra/bedre etter 2000. Kvalitetsduppen i disse årene før 2000 preget hele Daimler kosernet og har nesten halvert aksjekursen i selskapet. Nå er ny ML på veiene og regner med at tradisjonen tro er det ingenting å trakte etter dersom en ønsker problemfri bil. Men nye modellen er bare lekker å se på, iallefall på bilder, for den er enda ikke sett på norske veier meg bekjent. ML 2000 til 2005 er antakelig en sikker vinner, bortsett fra på pris selvsagt. Det norske avgiftssystemet favoriserer jo tosetere på en helt kunstig måte. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.