Guest stein harald Posted June 1, 2009 Share Posted June 1, 2009 heia... jeg har en 88mod 300e sedan 4matic, og lurer på om det er noen som vet hvor man kan få tak i senkesett til denne, da ingen klarer å skaffe siden dette er en 4 matic. håper det er noen som kan hjelpe meg med dette. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted June 1, 2009 Share Posted June 1, 2009 Det finnes ikke.... Drivakselen foran går igjennom fjæra, derfor er det noe spesielt. Har hørt om noen som har kappet oppe og nede på fjæra, men jeg vil absolut anbefalle å beholde orginalhøyde på bilen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted June 1, 2009 Share Posted June 1, 2009 I følge BoS så endres også vinklene på drivakslinger til noe som er mindre gunstig også... Kjører selv 4matic 99mod og skulle gjerne hatt det til denne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorns Stavrum Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 kjører selv -89 s124 4-matic og kunne også tenkt med og senket den litt, men fordelen er at den subber ikke nedi når en kjører på ekstremt dårlige veier. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoarB Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 mener jeg har lest at Lorinser har senkesett til 4-matic.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haavar Posted June 6, 2009 Share Posted June 6, 2009 I følge MB-WIS 124 laget AMG sports pakke til 4matic med MB delenr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Einar Posted June 6, 2009 Share Posted June 6, 2009 Er jo en på mercefreaken som har en 300e 4-matic med senkesett, søk på løver 300E eller noe slikt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karkandreas Posted June 18, 2009 Share Posted June 18, 2009 Einar: Det er faktisk min den du peker til... Er veldig usikker på om det er et senkesett eller om det er kappede fjærer. Det jeg vet er at det er gjort på et verksted (gjort før jeg kjøpte den), har en kvittering på at det er gjort på verksted men om et verksted faktisk har kappet fjerene er vel kanskje tvilsomt? Lurer på å ringe og høre hva de har gjort... Det står nemlig ingen spesifikasjoner på deler i forhold til senkingen.. Kun "arbeid senking". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sisjord Posted June 19, 2009 Share Posted June 19, 2009 fins en fjørfabrikk som "senker" orginale fjører, de varmer de opp å herder de på nytt. mener det var en plass i oslo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marko Pedersen Posted June 19, 2009 Share Posted June 19, 2009 Hadde selv et 300TE 4-matic for 8 år siden og mener å huske at SOS Biloppretting på kløfta kunne senke dem. Du kan jo ringe dit å sjekke på Tlf. 63 98 04 90 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts