Jump to content

Recommended Posts

Posted

Klar til å kjøre... Det ble litt seit start, men være var flott 8)

Alt var på plass...

DSC04031.jpg

Været kunne ikke bli bedre...

DSC04038.jpg

Ikke mye trafikk her...

DSC04039.jpg

...men det ble en liten konkurranse mot tiden gitt... :?

DSC04042.jpg

Og masse vis av disse på veien...

DSC04043.jpg

DSC04048.jpg

Flott utsikt...

DSC04071.jpg

Glad at jeg kjørte den andre retningen, for på den andre siden var de nesten stillstående trafikk... :shock:

DSC04074.jpg

DSC04079.jpg

DSC04084.jpg

På tida med en pit stop...

DSC04092.jpg

DSC04094.jpg

DSC04097.jpg

På tida å kjøre igjen...

DSC04101.jpg

Sola var på vei ned og jeg har nesten hørt alle sanger på cd veksleren...

DSC04108-1.jpg

Fikk formen tilbake når jeg så at det var ikke langt igjen!!

DSC04110.jpg

Endelig var jeg framme!! Fikk parkert bilen ikke så langt unna ved siden av en annen CLK og gikk inn for å finne rommet mitt!! Etter å komme inn satt jeg tingane fra meg og gikk ut for å finne kjente ansikter og finne hvem var hvem. Traff mange på baren og da var det bare å ta seg en kald pils for å dempe temperaturen i kroppen :lol: Første pilsen var sammen med Terje, han traff jeg først. Og som alltid bli og fornøyd med smilende fjes... det ble andre og tredje pils og tror da var det på tida å sove litt :D Gledet meg hele natta for dagen etter!! Gjett om det ble masse bilder....

Posted

Var på vei tilbake og like etter Gol, når jeg skulle fylle tanken så jeg denne:

DSC04781.jpg

De har aldri dårlig tid de... :lol:

Og på veien traff jeg denne!!

DSC04782.jpg

Dæilig å se LILLESAND der... :D

DSC04783.jpg

Og etter nesten 5 timer, så var jeg hjemme!!

DSC04784.jpg

Posted

Glemte å si at jeg savna MANGE der på treffet... Tommeren, Syver og mange andre!! Håper neste gang dere klarer å komme :P

Da jeg var framme, tok jeg igjen en tur til Arendal og på veien traff jeg noe 190 fra klubben vår!! Gøy å se dere på veien igjen gutter :D

...Og da jeg var i Lillesand igjen, traff jeg Aleksander og faren i deres 210!! Det ble den minste og korteste treffet :lol: ( Minste treff er altså sammen med Terje og hans ex 211!!!)

Vi diskuterte treffet på Evje for å kjøre go cart den 14. juni!! Håper at MANGE blir med  :D :P

Posted

Var kjekt og se deg igjen oppe på Gol  :D  :D  :D

Du vet at det er alltid kjekt å treffe deg Terje!! Synd at tida gikk fryktlig fort :( Vi har hatt det så gøy at vi glemte julebrusene og at Gunsen skulle spandere ein pils på meg :lol: :P

Posted

Koslig og slå av en prat med deg i Lillesand :D

Far var enig i at vi måtte ha en tur til Gol til neste år :D

Hørtes flott ut da!! Det var en av de beste weekendene som jeg opplevde der :D

Se om dere kan også være med til Evje :thumbright:

Posted

Du vet at det er alltid kjekt å treffe deg Terje!! Synd at tida gikk fryktlig fort :( Vi har hatt det så gøy at vi glemte julebrusene og at Gunsen skulle spandere ein pils på meg :lol: :P

Gunsen skulle spandere ein pils på meg :lol: :P

Legger meg helt flat, jeg kom dessverre ikke på festmiddagen, håper jeg virkelig jeg får muligheten til å spandere ved en senere anledning 8) ( er vel skyldig et par personer til en halvliter også :(), var ihvertfall trivelig å få hilst på deg Dani :D

Posted

Gunsen skulle spandere ein pils på meg :lol: :P

Legger meg helt flat, jeg kom dessverre ikke på festmiddagen, håper jeg virkelig jeg får muligheten til å spandere ved en senere anledning 8) ( er vel skyldig et par personer til en halvliter også :(), var ihvertfall trivelig å få hilst på deg Dani :D

He he... Det går så greit det at :D Vi tar det neste gang vi!! Uff, så det var ikke bare meg :lol: :lol:

Jeg må si det også at det var veldig hyggelig å treffe deg og den fine bilen din på Gol :P