Guest Girren Posted May 31, 2009 Posted May 31, 2009 Jeg har en 2000 mod 210. Når høyre frontlykt sluttet å fungere skiftet jeg til ny xenon pære. Men den fungerer ikke etter pæreskift.Har skjekket alle sikringer uten resultat. Byttet om på pærene og for å være sikker på at den fungerte.Er det noen som kan ha en fornuftig løsning på dette? Quote
RoarB Posted May 31, 2009 Posted May 31, 2009 Du har mest sannsynlig kjøpt en orginal pære og du har vel kjøpt en som heter DC2R ? du kan jo også kryss bytte pærene for å se om balasten virker Quote
Guest Girren Posted October 15, 2009 Posted October 15, 2009 Ja da har BOS fikset mine problemer. Det var bryteren som hadde tatt kvelden. Men det blei en dyr fornøyelse.10 laken blei prisen,derav bryter 6400.- Trøsten får vere at jeg nå har kjørelys. Quote
FrodeS Posted October 16, 2009 Posted October 16, 2009 Ja da har BOS fikset mine problemer. Det var bryteren som hadde tatt kvelden. Men det blei en dyr fornøyelse.10 laken blei prisen,derav bryter 6400.- Trøsten får vere at jeg nå har kjørelys. Godt det ordnet seg, men det var en voldsom pris Vet ikke hvor du var med bilen, men klubben har avtale med diverse BOS-avdelinger, som kunne gitt rundt 2000,- i rabatt. Quote
Recommended Posts