Jump to content

Recommended Posts

Posted

noen som vet hvordan en i hxxxxxx en får skifta pære i park lysa på en 211? trodde det skulle være ret frem jeg, men eneste jeg klarte å få av var kabel/stikket, kan der virkelig passe at en skal demontere en masse rundt så en klare å skru ut noen små stjerne skruer som sitter på baksiden eller sksl en bare dra ut støpselet ??? det er jo helt på tryna om en trenger å kjøre på verksted for å skifte en pære.

Posted

Pæra sitter i holderen som igjen sitter på kabelen. Når du vrir og tar ut, så følger pæra med, dvs den er ikke festet til lykta. Hvis du kun fikk ut kabelstikket, så har du kanskje dratt ut kabelen for fjernlyset ovenfor...

Posted

Pæra sitter i holderen som igjen sitter på kabelen. Når du vrir og tar ut, så følger pæra med, dvs den er ikke festet til lykta. Hvis du kun fikk ut kabelstikket, så har du kanskje dratt ut kabelen for fjernlyset ovenfor...

Fik bare ut kabel med støpsel, selve holderen sitter igjen, støpselet er et sådan klikk støpsel, men er offshore nu noen dager så får forsøke igjen når jeg er hjemme senere på uka.

Posted

Da er problemet løst, var bare å vri på holderen ja, så kom alt ut å ikke kun støpsel, så nu lyser det fint i passe farge.