Jump to content

Prosjekt bil


Recommended Posts

Guest C220 Rieger
Posted

Da har jeg vurdert å gå til innkjøp av prosjektbil. Bilene det står mellom er disse

 

1986 190E 2.0l til kroner 20.000

 

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=799699&template=default

 

Bakdekkene er helt utslitte så dem må skiftes, fram dekkene er ok

Vinterdekken er med pigger og ser ok ut.

15" sommer og vinter

Eu-godkjent i juli i fjor.

Bosi effektpotte og Weitec komplett senkesett 40/40 m/ dempere og fjærer,

godkjent i vognkort, montert i fjor vinter.

Ikke kjørt i vinter pga. jeg tok av skiltene ved årskiftet.

K&n Luftfilter (innsatsfilter)

Manuell takluke, el vinduer/speil.

2stk forsterker i bagasjerommet: 2kanaler og 4 kanaler

6,5" i dørene m/ hjemmelaget høytalerholder i polyester.

6x9" i hatthylla.

Cd-spiller spiller dårlig på brennplater.

12-220 100watt omformer i bagaasjerommet, og en pc(mangler harddisk)som ble

brukt til å spelle mp3.

Rust er det litt i kanalene, litt rundt vesntre fremre demperfeste, lite i

hjulbuene, og litt under batteriet.

Motoren bruker nå olje men ikke noe som er over det normalet i forhold til alderen. Har vært bulket,brist i panser,hekk.

 

 

Eller denne 1986 MB 230E til 16.000

 

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=817464&template=default

 

 

Hva ville dere valg?

Guest C220 Rieger
Posted

Da har jeg vurdert å gå til innkjøp av prosjektbil. Bilene det står mellom er disse

 

1986 190E 2.0l til kroner 20.000

 

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=799699&template=default

 

Bakdekkene er helt utslitte så dem må skiftes, fram dekkene er ok

Vinterdekken er med pigger og ser ok ut.

15" sommer og vinter

Eu-godkjent i juli i fjor.

Bosi effektpotte og Weitec komplett senkesett 40/40 m/ dempere og fjærer,

godkjent i vognkort, montert i fjor vinter.

Ikke kjørt i vinter pga. jeg tok av skiltene ved årskiftet.

K&n Luftfilter (innsatsfilter)

Manuell takluke, el vinduer/speil.

2stk forsterker i bagasjerommet: 2kanaler og 4 kanaler

6,5" i dørene m/ hjemmelaget høytalerholder i polyester.

6x9" i hatthylla.

Cd-spiller spiller dårlig på brennplater.

12-220 100watt omformer i bagaasjerommet, og en pc(mangler harddisk)som ble

brukt til å spelle mp3.

Rust er det litt i kanalene, litt rundt vesntre fremre demperfeste, lite i

hjulbuene, og litt under batteriet.

Motoren bruker nå olje men ikke noe som er over det normalet i forhold til alderen. Har vært bulket,brist i panser,hekk.

 

 

Eller denne 1986 MB 230E til 16.000

 

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=817464&template=default

 

 

Hva ville dere valg?

Guest mb190freak
Posted

190n har det vært turbo på så vidt jeg vet.

hehe

 

på den siste så var det en sinsykt sygg fanger:P

Guest mb190freak
Posted

190n har det vært turbo på så vidt jeg vet.

hehe

 

på den siste så var det en sinsykt sygg fanger:P

Guest C220 Rieger
Posted

Åssen vet du at det har vært turbo?

Guest C220 Rieger
Posted

Åssen vet du at det har vært turbo?

Guest mb190freak
Posted

sto tilsalgs for et par år sia å det er samme bil.

Guest mb190freak
Posted

sto tilsalgs for et par år sia å det er samme bil.

Guest Thomas190
Posted

Den røde har jo 16v styling, som er verdt en god del penger, selv brukt.

Guest Thomas190
Posted

Den røde har jo 16v styling, som er verdt en god del penger, selv brukt.

Guest Bamzemums
Posted

utvilsomt mest verdi i 190en, den 124en så max shabby ut, ser den bilen står på finnsnes(ikke langt unna her) å der er det nesten status å kjøre opphora gamle vrak :lol: :roll:

Guest Bamzemums
Posted

utvilsomt mest verdi i 190en, den 124en så max shabby ut, ser den bilen står på finnsnes(ikke langt unna her) å der er det nesten status å kjøre opphora gamle vrak :lol: :roll:

Guest amorino
Posted

Begge disse bilene var vel selve definisjonen på harry!! Tror jeg ville stått over gitt...

 

Den frontleppa på den hvite tar kaka!! Bilinteresse og estetisk sans går ikke alltid hånd i hånd (jaja, jeg vet at smaken er som baken, men dette var overkill styling på to i utgangspunktet fine biler)!

Guest amorino
Posted

Begge disse bilene var vel selve definisjonen på harry!! Tror jeg ville stått over gitt...

 

Den frontleppa på den hvite tar kaka!! Bilinteresse og estetisk sans går ikke alltid hånd i hånd (jaja, jeg vet at smaken er som baken, men dette var overkill styling på to i utgangspunktet fine biler)!

Guest kodvaag
Posted

Jeg har et tredje og hittil beste :?: forslag til deg:

 

 

Bruk de 20000,- på en annen måte:

 

Bytt inn den du har i en tilsvarende C220CDI eller C250T tdt.

 

Betal mellommlegget med det du skulle gi for prosjekt"bilen" din, pluss det du hadde tenkt å koste på den.

 

En billig Mercedes er ikke noe å ha.

Jeg ville heller hatt en billig Toyota enn en billig Mercedes.

Guest kodvaag
Posted

Jeg har et tredje og hittil beste :?: forslag til deg:

 

 

Bruk de 20000,- på en annen måte:

 

Bytt inn den du har i en tilsvarende C220CDI eller C250T tdt.

 

Betal mellommlegget med det du skulle gi for prosjekt"bilen" din, pluss det du hadde tenkt å koste på den.

 

En billig Mercedes er ikke noe å ha.

Jeg ville heller hatt en billig Toyota enn en billig Mercedes.

Guest Thomas190
Posted

Dere må jo lese hva han skriver. Han skal ha en prosjektbil.

 

Den 190'n må jo være ypperlig, trenger "bare" nytt panser, interiør, lakk og felger.

Guest Thomas190
Posted

Dere må jo lese hva han skriver. Han skal ha en prosjektbil.

 

Den 190'n må jo være ypperlig, trenger "bare" nytt panser, interiør, lakk og felger.

Guest Chriz
Posted

Spørs jo hvor stort dette prosjektet skal være og hva som skal gjøres.

 

Begge bilene kan ha preget av og hatt en hard fortid.

Hvis det har sittet turbo på 190'n og utseende på den hvite 230'n sier også kanskje en del ?? Utvilsomt ikke en entusiast som har eid den, heller en ung til sinns som har "mekka" frem noe... bare leppa og dette "power" filteret sier vel litt :lol:

 

Bare en kommentar fra meg uten at det kanskje er et snev av sannhet...

 

Er prosjektet til det faktum at alt skal rives og bygges opp på nytt er det vel hva en liker best av 190 og 230.

 

Men 190' n var vel uten tvil den peneste av de 2, for den hvite 230 synes jeg rett og slett av uhyggelig stygg... håper ikke eieren er her :oops: :oops: :oops: :lol:

Guest Chriz
Posted

Spørs jo hvor stort dette prosjektet skal være og hva som skal gjøres.

 

Begge bilene kan ha preget av og hatt en hard fortid.

Hvis det har sittet turbo på 190'n og utseende på den hvite 230'n sier også kanskje en del ?? Utvilsomt ikke en entusiast som har eid den, heller en ung til sinns som har "mekka" frem noe... bare leppa og dette "power" filteret sier vel litt :lol:

 

Bare en kommentar fra meg uten at det kanskje er et snev av sannhet...

 

Er prosjektet til det faktum at alt skal rives og bygges opp på nytt er det vel hva en liker best av 190 og 230.

 

Men 190' n var vel uten tvil den peneste av de 2, for den hvite 230 synes jeg rett og slett av uhyggelig stygg... håper ikke eieren er her :oops: :oops: :oops: :lol:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...