Dani mb Posted May 27, 2009 Posted May 27, 2009 Vel, disse bildene er ikke ekte, men data illustrert... Denne blir litt mer dynamisk og sporty og kanskje kan komme til å konkurrere med Audis A3 og BMWs 1 serie... Hvem vet, kanskje Mercedes kommer med enda en ny modell... Vet at BLK er i ferd med å komme til verden snart med tanke på alle disse små SUV, MPV eller hva enn de kalles for... Ikke noe stjerne på panser eller i grillen...?? Tenker de nye MB'ene kommer til å se sånn ut inni... Quote
Stjerneglis Posted May 28, 2009 Posted May 28, 2009 Så vidt jeg husker skulle MB gå bort fra dobbelt gulv / sandwichkonseptet på A- og B.klasse, så bilene blir nok ikke like høye og smale som i dag. Sånn sett stemmer jo bildene ganske bra. Quote
Alexander Posted May 28, 2009 Posted May 28, 2009 Disse bildene har jeg ikke noe tro på... Har sett bedre forsøk på å spå fremtidige MB modeller enn dette. Quote
JonArne Posted May 28, 2009 Posted May 28, 2009 Kunne ønske Mercedes fikk tilbake sine FIRKANTA formene jeg...^^ Som feks Nyere verksom av w124 ^^ Quote
Recommended Posts