Arne Henriksen Posted May 27, 2009 Posted May 27, 2009 Har en veldig original-utseende minijack-inngang i hanskerommet på 'nybilen' min - noen som kan gi en kvalifisert forklaring på hva denne er til? Ipod-interface eksisterte vel ikke i år 2000? Quote
Arne Henriksen Posted May 28, 2009 Author Posted May 28, 2009 aux inngang? Om spørsmålstegnet ikke hadde vært der hadde det vært bedre. Jeg har selv gjettet på noe slikt, men lurer i tilfelle på hvordan denne 'nås' fra Command, før jeg gidder å handle kabling så den kan testes. Quote
Arne Henriksen Posted May 28, 2009 Author Posted May 28, 2009 Du går inn på SYS og velger AUX-input Takk & takk! Quote
Arne Henriksen Posted June 9, 2009 Author Posted June 9, 2009 .. før jeg gidder å handle kabling så den kan testes. Og funket gjorde den. Fant en kabel med minijack i begge ender som fulgte med TomTom'en - kabla på IPod Touch'en og ut strømmer LYD. Litt krøkkete å velge fra/til når man skal høre radio innimellom, men men.. Quote
Recommended Posts