Morgan Posted May 26, 2009 Posted May 26, 2009 Hei,skal skifte clutch på min W202 94mod og lurte på om noen her kan anbefale noen verksteder som gjør ok jobb og har skiftet clutch på mercedes før i bærum eller oslo vest. Jeg har til nå brukt Autostern på div. jobber,men de var litt dyre på clutch skifte så lurte litt på Snapdrive eller noe sånn... men om dere mener det sikreste og beste er Autostern, blir det nok der alikevel. Og lønner det seg å skifte gummikoblingene eller hva det er i mellomakslingen i samme omgang når bilen har gått nesten 300.000km? Mvh. Nils Quote
Fredrik B Posted May 26, 2009 Posted May 26, 2009 Mine 190er har gått rundt 300k å der ser jeg at hardykoblingene begynner å bli ganske morkne. Er jo bare å sjekke de, men vil tro de er modne for utskifting Quote
Stjerneglis Posted May 27, 2009 Posted May 27, 2009 Hvis Økern er innenfor området du ser etter, så anbefaler jeg Løren Auto & Service. Har brukt dette verkstedet i mange år og er veldig fornøyd. Har også hørt mye om Svartnes MB Service på Skøyen uten at jeg har brukt dem selv: http://www.mbservice.no/index.html Auto Kvikk AS på Alnabru brukes av flere i klubben. Der får du 10% klubbrabatt... Ellers er det å skifte clutch noe ethvert bilverksted burde klare, men siden vi kjører MB, er vi heldige som har tilgang til verksteder som kun skrur MB, så hvorfor ikke bruke dem? Et smart tips er å spørre en taxisjåfør i ditt nærområde om hvilket verksted han bruker for sin Mercedes Quote
Recommended Posts