Jump to content

Recommended Posts

Posted

Heisann.  Hvem skal oppover på Torsdag? Når passer det å dra?  Tidligere år har vi møttes på Olavsgård ved 5 tiden og reist oppover i følge. Vi har da kjørt R4 oppover og over Jevnaker til Hønefoss og R7.

Posted

Vi blir vel fire som drar i 12 tiden torsdag. Vi kjører gardermoen, roa, jevnaker og oppover.

Gi beskjed om dere er flere som vil bli med. 8)

Jeg håper å få dratt fra Gardermoen i 14-tida. Kjører pent og pyntelig oppover. Gidder ikke stresse.

Posted

Ok, så foreløpig så har vi kl12, 14 og 17. Andre tider?

Hehe. Kan vi ikke stille på rekke og kjøre med et kvarter mellomrom?

Jeg tør ikke love noe, for jeg jobber egentlig til 16, men håper å kunne stikke av litt tidligere. Kommer veldig an på hvor mye det er å gjøre på jobb.

Posted

Jeg jobber til 12 i morgen, kan dra når som helst etter det, men er jo trivelig å kjøre sammen da. Gidder heller ikke å stresse. Må dog hjemmom en tur å dusje og hente div ting. Blir ikke ferdig med bil før sent i kveld /natt....

Posted

Jeg vet ikke sikkert når jeg blir ferdig på jobb i morgen, men har et håp om å slippe unna med halv dag. Klarer jeg det så stikker jeg oppover med de av dere jeg får kontakt med på telefon. :lol:

Posted

Er det bare felles avreise på torsdag ?

ingen som drar på fredag ?

vi er en liten gruppe som kjører lysaker hønefoss pg utover, fra Tex burgern på skøyen ved ca 14:00 tida på fredag......4 biler

Posted

Jeg drar fra Lørenskog, gjennom Oslo, i 12-13 tiden. Hvis det passer slik stopper jeg innom Texburger'n  :D

bare slå følge med oss du :)

vi er vel der rundt ca 13:30-14:00, venter på en som er ferdig på jobb klokka 14