Tor Olav Posted May 25, 2009 Posted May 25, 2009 Først skjedde dette, litt komisk i grunn, til tross for fyllekjøring var så uheldig når eg kjørte heim i frå vassendgutane konsert og var vitne til att ein person satt fyr på esso stasjonen, legger ved link til avisa og ein liten film snutt http://www.ta.no/nyheter/article4351832.ece lokal avisa får i det minste nok å skrive om til torsdagen Quote
Thomas Madsen Posted May 25, 2009 Posted May 25, 2009 Godt å vite det skjer noe i Bø også da Skal ditt en tur i juli/august mnd en tur for å besøke sommerland så da vet jeg att jeg ikke kommer til å kjede meg Quote
T-boy Posted May 26, 2009 Posted May 26, 2009 Kan si hva man vil om Bø, men de har jævelig gode burgere der Quote
Thomas Madsen Posted May 26, 2009 Posted May 26, 2009 Kan si hva man vil om Bø, men de har jævelig gode burgere der Den sjappa som selger "russisk kaviarburger" ??? Quote
T-boy Posted May 26, 2009 Posted May 26, 2009 Kan si hva man vil om Bø, men de har jævelig gode burgere der Den sjappa som selger "russisk kaviarburger" ??? Veit ikke Ligger på et hjørne. Quote
Robert Andersen Posted May 26, 2009 Posted May 26, 2009 Godt å vite det skjer noe i Bø også da Skal ditt en tur i juli/august mnd en tur for å besøke sommerland så da vet jeg att jeg ikke kommer til å kjede meg Tror jeg også tar meg en tur dit Man vet jo aldri helt hva som skjer der i gården. Quote
Tor Olav Posted May 26, 2009 Author Posted May 26, 2009 stasjonsbua har rååååå gode cheeseburgere verdt eit besøk Quote
Recommended Posts