Kristian Posted May 23, 2009 Share Posted May 23, 2009 Nåken som veit kor eg kan finne nåken som sveiser eksos i Bergens-området? Har vøre hos Bilens Eksosanlegg i Kjøkkelvik, men dei sveiste ikkje eksosen min på grunn av at da blei "for hobby" for dei. Dette på grunn av at eksosen min går under akslingen og innebærer dermed mykje bend og greier. Veit heller ikkje om det er originalt at eksosen går under bakakslingen... Nåken som veit? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard Bendiksen Posted May 23, 2009 Share Posted May 23, 2009 Kanskje du kan høre med Bilspesialisten i Idrettsparken på Straume? De bygger Ferrita-anlegg på bestiling så bør jo ha evner. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tom Posted May 24, 2009 Share Posted May 24, 2009 Dra ned til han i Elsero, Sandvikeveien. han fikser det. Tror det heter Lydpotteservice. Godt gammeldags verksted. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts