Guest ODDATLE Posted July 27, 2005 Posted July 27, 2005 Hvordan tar man den av? Har gjort det en gang, men nå får jeg det ikke til. Den kan flyttes 2-3 cm. mot venstre,men så er det stopp.Sliter litt med dette Quote
Guest ODDATLE Posted July 27, 2005 Posted July 27, 2005 Liker det ikke,smaker ekkelt.Må jeg ta mere i?? Quote
Guest alla-ra Posted July 28, 2005 Posted July 28, 2005 Prøv å legg ned seteryggene, skyv den mot venstre, og trekk den mot deg, og da skal du få tatt den av Quote
Guest josera Posted July 28, 2005 Posted July 28, 2005 Vær oppmerksom på at noen ganger er det en skrue i feste som har en tendens til å løsne.... da vil denne sperre slik at du ikke får den ut...... Quote
Guest ODDATLE Posted July 28, 2005 Posted July 28, 2005 Vær oppmerksom på at noen ganger er det en skrue i feste som har en tendens til å løsne.... da vil denne sperre slik at du ikke får den ut...... Da har sikkert det skjedd.Må jeg frem med vinkelkutteren nå da Quote
Guest ODDATLE Posted July 28, 2005 Posted July 28, 2005 Vær oppmerksom på at noen ganger er det en skrue i feste som har en tendens til å løsne.... da vil denne sperre slik at du ikke får den ut...... Da har sikkert det skjedd.Må jeg frem med vinkelkutteren nå da Quote
Recommended Posts