Jump to content

204 Folket...

HolgersEN

Recommended Posts

Da jeg er "litt" nyskjerrig av meg... Så tenkte jeg og lage denne tråden om HVEM som har 204 i klubben...!!!  :D  :D  :D

Bare og legge ut et bilde eller 40 og skrive hva type osv du/dere har... :D

Vært litt artig og sett hvem som har 204 i klubben som sakt :D

Jeg...S204, 2009 Modell, C200TCDI, Comand, AMG sportspakke med Avantgardeline, Delskinn, Hengerfeste, 19" C63 AMG felger, C63AMG ratt, Panorama glasstak, Bixenon++++

Senka%20006_1.JPG

Guest C200cdi

Hei!

Jeg er ikke MB entusiast medlem, men kjører en C200 cdi classic, AMG sportspakke, APS50, automat, pts. Brabus senkesett, Brabus monoblock A 18", Brabus eksos m/4 utblås, Brabus girkule og Brabus hekk spoiler.

Kjørt nå ca 5200 km siden september og er rett og slett drit fornøyd  :D

Røyskatten, du "vet" hvem jeg er, da vi har hatt noen private mailer jobb til jobb. Vi snakket om bl.a Nordsløyfa og om å dra dit samtidig.

Hei!

Jeg er ikke MB entusiast medlem, men kjører en C200 cdi classic, AMG sportspakke, APS50, automat, pts. Brabus senkesett, Brabus monoblock A 18", Brabus eksos m/4 utblås, Brabus girkule og Brabus hekk spoiler.

Kjørt nå ca 5200 km siden september og er rett og slett drit fornøyd  :D

Røyskatten, du "vet" hvem jeg er, da vi har hatt noen private mailer jobb til jobb. Vi snakket om bl.a Nordsløyfa og om å dra dit samtidig.

Drit vi ikke kunne dra ned samtidig, på grunna av forskjelllig ferie... Bli med i MBE da vel???  :P

Min bil:

Mercedes w204 200CDI 08 mod (09 utgave) med AMG, Comand inkl Harmann Kardon, bixenon, delskinn, H&R Sport senkesett, C63 amg bakluke, rute spoiler og grill, custom eksos, ryggekamera, 19" Mandrus osv..

Kjørt den pr. dags dato 7700km, og er MEGA fornøyd! Satser på og komme på landstreffet på Gol!  8) 8)

Har sett C200CDI (gjest) Sin bil, den er RÅ!!! :D

Noen bilder av min:   

16.jpg

tiende.jpg

200cdi.jpg

1-1.jpg

4-4.jpg

3.jpg