HolgersEN Posted May 16, 2009 Share Posted May 16, 2009 Da jeg er "litt" nyskjerrig av meg... Så tenkte jeg og lage denne tråden om HVEM som har 204 i klubben...!!! Bare og legge ut et bilde eller 40 og skrive hva type osv du/dere har... Vært litt artig og sett hvem som har 204 i klubben som sakt Jeg...S204, 2009 Modell, C200TCDI, Comand, AMG sportspakke med Avantgardeline, Delskinn, Hengerfeste, 19" C63 AMG felger, C63AMG ratt, Panorama glasstak, Bixenon++++ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C200cdi Posted May 16, 2009 Share Posted May 16, 2009 Hei! Jeg er ikke MB entusiast medlem, men kjører en C200 cdi classic, AMG sportspakke, APS50, automat, pts. Brabus senkesett, Brabus monoblock A 18", Brabus eksos m/4 utblås, Brabus girkule og Brabus hekk spoiler. Kjørt nå ca 5200 km siden september og er rett og slett drit fornøyd Røyskatten, du "vet" hvem jeg er, da vi har hatt noen private mailer jobb til jobb. Vi snakket om bl.a Nordsløyfa og om å dra dit samtidig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted May 17, 2009 Author Share Posted May 17, 2009 Hei! Jeg er ikke MB entusiast medlem, men kjører en C200 cdi classic, AMG sportspakke, APS50, automat, pts. Brabus senkesett, Brabus monoblock A 18", Brabus eksos m/4 utblås, Brabus girkule og Brabus hekk spoiler. Kjørt nå ca 5200 km siden september og er rett og slett drit fornøyd Røyskatten, du "vet" hvem jeg er, da vi har hatt noen private mailer jobb til jobb. Vi snakket om bl.a Nordsløyfa og om å dra dit samtidig. Drit vi ikke kunne dra ned samtidig, på grunna av forskjelllig ferie... Bli med i MBE da vel??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen M Posted May 17, 2009 Share Posted May 17, 2009 Min bil: Mercedes w204 200CDI 08 mod (09 utgave) med AMG, Comand inkl Harmann Kardon, bixenon, delskinn, H&R Sport senkesett, C63 amg bakluke, rute spoiler og grill, custom eksos, ryggekamera, 19" Mandrus osv.. Kjørt den pr. dags dato 7700km, og er MEGA fornøyd! Satser på og komme på landstreffet på Gol! 8) Har sett C200CDI (gjest) Sin bil, den er RÅ!!! Noen bilder av min: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts