Guest GammelGul Posted July 27, 2005 Posted July 27, 2005 Jeg skulle gjerne sett maska på biltyvene når de skulle starte opp denne: http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20050727/NYHET/301580765/-1/NYHETSkjønner forøvrig godt at de prøvde seg. Den ser litt fristende ut der den står. Jeg hadde tenkt å stikke innom og be om en prøvetur selv, men nå tror jeg at jeg står over. Quote
Guest kodvaag Posted August 25, 2005 Posted August 25, 2005 Jeg solgte nylig et airbagratt til en Miata. Eieren av denne hadde hatt tyveriforsøk av en "bilelektriker" som trodde han kunne starte bilen ved å koble sammen alle ledningene på rattstammen... På disse tidlige USA versjonene av Miata (som denne var) så er airbagen konstruert for å ta en middels AMERIKANSK fører UTEN sikkerhetsbelte. Ikke som på nye biler, som er beregnet til å ta en fører på skarve 75 kilo, som benytter belte. Etter som jeg har lest på miata.net, så får man små brannskader i ansiktet når man krasjer. Jeg skulle ha gjerne ha gitt 1000kr for å se på når tyven fikk eksplosjonen i nakken når han lå bøyd under styret! For å generalisere kan vi vel si: Tyver er dumme! Quote
Recommended Posts