Jump to content

Recommended Posts

Posted

Thomas : vi kommer jo også over Roa, så kanskje vi kan satse på å være der 18.15 vi også?

Det er en drøy halvtime over.

Du mener kjøre nordover på rv35 til roa for så å snu og kjøre sydover igjen ???

ja. Det er vel snakk om 2 min elns. Hyggelig å kjøre i følge, da.

Posted

Den er grei, oppmøte på roa da... shell'n...

Regner med att det er den på venstre side rett før man kommer inn i tettstedet når man kommer sydfra, ikke så langt fra en fotoboks om jeg ikke husker helt feil

Posted

Får ikke blitt med da ryggen ikke er helt go  :(

Det var dumt

Men god tur til dere som skal  :)

Jeg kan sikkert få tak i en sykeseng og et slepetau så skal vi nok få deg opp ^^

Posted

Får ikke blitt med da ryggen ikke er helt go  :(

Det var dumt

Men god tur til dere som skal  :)

Jeg kan sikkert få tak i en sykeseng og et slepetau så skal vi nok få deg opp ^^

Hvis du driter i sykesenga men tar med slepetauet så er det ikke sikkert ryggen er ett problem lenger når dere kommer frem heller  :-D

Ser jo foresten ut til å bli ett bra oppmøte på turen her da  :-D

Posted

Den er grei, oppmøte på roa da... shell'n...

Regner med att det er den på venstre side rett før man kommer inn i tettstedet når man kommer sydfra, ikke så langt fra en fotoboks om jeg ikke husker helt feil

Stemmer :D
Posted

For de som kommer direkte dit. Er ikke mulig å ikke se den, langs gamleveien. Blir hyggelig. Sees!  :D :D

Oversettelse ;-)

Det er ikke mulig og se den fra nye Rv4. Den ligger langs gamleveien. Ta av ved skilting til Harestua, og kjør sørover ved rundkjøring. Da får du kroa på venstre hånd et par km etter shell. Kan også ta av ved stryken og ta gamleveien derfra. Koselig strekke langs Harestuvannet med variabel veikvalitet...

Posted

TAkker for en hyggelig tur:-)

2 små som koste seg stort og ei frue som var lettere frustrert over oss alle  :-)

Men var godt oppmøte denne gangen også, mener jeg kom til 15 biler og 1 motorsykkel  :-)

Posted

Da har jeg vært på mitt første møte/treff i MBe klubb lokal lag,og må si at det var utrolige hyggelige folk. :D

kommer garantert til og komme på fler.Mulig rekker Gol,kræsjer litt med åpningen på Laksefiske  :D.

Har tatt noen bilder som jeg kan legge ut hvis ønskelig.Si i fra hvis noen ønsker reg.nr. fjernet.

Posted

Gol,kræsjer litt med åpningen på Laksefiske  :D.

Føler med deg. Det ER stusselig å ikke få vært med på laksefiske hvis man liker sånt, men heldigvis kommer det flere sjanser :-)

Takker for hyggelig treff i dag. Dette var et kjempemessig cruisingmål. Grei avstand både fra øvre romerike og oslo, samt god mat til fornuftig pris.

Vi var 5 stykker som dukket opp tidlig (4 på bildet + Thomas som måtte være sær).

1.jpg

2.jpg

Det tok seg opp like etter.

3.jpg

Av en eller annen grunn har folk det med å stimle rundt denne 123n.

4.jpg

Posted

Et kjempehyggelig treff i lokallaget er gjennomført. 16 medlemmer med biler (+ Kjetil på MotoGuzzi) møtte opp og hygget seg. Igjen ble det en fin samling biler som cruiset fra Oslo og til målet, som denne gang var Harestua Kro.

Noen "nye" ansikter denne gangen også.  :D som alltid er det ekstra trivelig.

Takk til dere alle for oppmøtet, det er dette som skaper den gode atmosfæren i klubben......  :D

Vi sender snart ut programmet for juni, håper så mange som mulig har anledning til å bli med på det som skjer da.

Posted

Takker for et meget hyggelig gjensyn med gjengen, og svært mange nye fjes for meg. Håper det blir flere turer i "rett" retning :lol: