Jump to content

Recommended Posts

Posted

Denne gangen blir det vell planlegging av tur til Gol? Kan være greit å høre hvordan folk skal gjøre det så vi kan være litt samlet kansje?

Får da håpe det. Er det noen som har walkies forresten? Tror kjerringa har et par stykker liggende (!). Kan jo være kjekt å slippe mobiltelefonen for enhver liten melding ;-)

Ser Clas Ohlson har 2-pakk til 198...

Posted

Denne gangen blir det vell planlegging av tur til Gol? Kan være greit å høre hvordan folk skal gjøre det så vi kan være litt samlet kansje?

Si ifra hva dere finner ut. Ville vært veldig bra om vi kunne kjørt samlet nedover.  :D

Tror jeg har en walkitalki liggende et sted jeg også.

Posted

Fikk en telefon fra otta gatebilklubb igår om vi ville komme på et lite gatebiltreff på otta nå førstkommende lørdag 16 mai fra kl 15-18. Hvis noen er interesert i det er det bare å si fra. Otta ligger ca 3 mil sør for Dombås ca 3-3,5 timer og kjøre. :D

Guest 3409
Posted

Hm..... Med disse regnskyllene som har feid over stakkars Trøndelag i det siste, så er jo veiene som grisestier! Jeg må iallefall skifte dekk, til mine 19 tommere, om jeg skal stille ut bilen.... Men dette skal jeg tenke over, og ikke minst diskutere med andre på Auto-Huset. Blir spennende om det blir mange som drar....  :)

Guest 3409
Posted

Jeg kan nok ikke, vi skal på hytta..

Dere får kose dere, dere som bestemmer dere for å dra.  :)

Posted

Tror ikke det ble noe særlig snakk om den Ottaturen jeg...hvis det ikke ble et hett tema på Shellkroa da  :?  :dontknow:

Vel, siden shellkroa stengte et kvarter etter at vi ankom ble det en tur til Egon istedet for.

Posted

Amerikansk utgave, visstnok Norges eneste. Det aller meste av deler er annerledes enn den europeiske utgaven (annet understell, 2cm lengre frontrute osv)

Posted

Turen ble tatt litt på sparket ,når det var så fint vær. Kan regne med flere slike turer hvis det blir bra vær på noen treff fremover. Så det er bare og møt opp på treff .

Posted

Turen ble tatt litt på sparket ,når det var så fint vær. Kan regne med flere slike turer hvis det blir bra vær på noen treff fremover. Så det er bare og møt opp på treff .

Regn med meg fremover :D Må bare få bilen kjørbar først...