Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jeg hørte Thomas Schie "expertkomentator" på Viasat Sport si at SL63 AMG'en som var i aksjon på Catlunya banen i forbindelsn med Spania Grand Prix nå har 4 hjulstrekk .

Det tror ikke jeg , jeg har aldri hørt at de har det på hverken "saftety car" SL63 AMG eller "Medical car" som er en C63 AMG stajonsvogn.

Er dette bare "bullshit" for å fylle tiden med tomprat eller er det noe som har gått meg hus forbi ?

jeg regner meg som litt over middels interesert i F1.

Posted

Jeg hørte Thomas Schie "expertkomentator" på Viasat Sport si at SL63 AMG'en som var i aksjon på Catlunya banen i forbindelsn med Spania Grand Prix nå har 4 hjulstrekk .

Jeg så reprisen nå, og det han sa, var noe ala "Den (AMG) kjører rundt med firehjulsdrift, mens f1 bilene

er i 2. gir". Jeg tror at han mente at AMGen kjøre med sladd, eller driftet, på alle fire, ikke trekk på alle fire.

Kan det være en løsning?

mvh,

syljua

Posted

Det er vel ikke noe nytt at Hr Schie (eller de andre "ekspertkommentatorene" for den del) snakker om ting de ikke har noe greie på.

Posted

Hadde uansett ikke vært noe å problem om safety car hadde drift på alle 4. Hadde jo bare vært en fordel da den skal takle alle føreforhold best mulig. Uansett, bare lyden av de nevnte AMGene er verdt turen på et F1 løp.