Guest Mercedes sjefen Posted July 26, 2005 Posted July 26, 2005 Lik styresnekke på 123 og 126? Eller er det noen annen type mercedes jeg kan ta styresnekke fra til min w126? Quote
Alexander Posted July 26, 2005 Posted July 26, 2005 Båstad bildemontering hadde noen 126er stående sist jeg var der, kanskje de har en som passer din bil. Eller så kan du overhalle snekka, Bergs Auomatservice kan gjøre det for deg. Tror de holder stengt denne uka. Quote
Guest Mercedes sjefen Posted July 26, 2005 Posted July 26, 2005 Har mange bekjente av meg som er mekanikere, han skifter snekke for meg nesten gratis...orker ikke noen overhaling, det er dyrt...Men du veit ikke om andre styresnekker som passer i 126? Quote
Alexander Posted July 26, 2005 Posted July 26, 2005 Har mange bekjente av meg som er mekanikere' date=' han skifter snekke for meg nesten gratis...orker ikke noen overhaling, det er dyrt...Men du veit ikke om andre styresnekker som passer i 126?[/quote'] Mener det var snakk om en 2500,- for en overhalling, synes ikke det er dyrt når vi snakker om styringen på bilen din. Har du ringt Båstad, Hauk, Bergen MB hugg osv. og spurt enda? Quote
Guest Mercedes sjefen Posted July 26, 2005 Posted July 26, 2005 ringte båstad, de skulle ha 2000+mva for styresnekke hvis de hadde... det er uaktuellt.... skrur opp snekka å rengjør ventilene i første omgang....99% sikekrt at en ventil som henger.. Quote
Recommended Posts