Guest Yokishima Posted July 25, 2005 Posted July 25, 2005 Hvordan bytter jeg instrument belysning på varme justeringen bakom treverket? MAngler lys rundt vifte knappen og venstre varmeregulator Quote
Guest GammelGul Posted July 25, 2005 Posted July 25, 2005 Trekk av vribryterne til vifte og luftfordeling.Ta ut radioen.Skru ut to skruer over radiohullet.Dra av trepanelet.Pell av den blanke plasten rundt bryteren.Pell ut pæra, vær forsiktig, bruk pinnsett.Finn en ny pære og gjenta de nevnte operasjoner bakvendt. Quote
Guest hotspot Posted August 3, 2005 Posted August 3, 2005 Hei. Jeg var så teit at jeg vridde på bryteren for instrumentlyset, det slo seg av, og nå får jeg det ikke på igjen...Kan være brytern er ødelagt, skjer ihverfall itno. den er av typen liten rund og lik den lille runde til triptelleren..Aner ikke hva jeg skal gjøre for å få det på igjen... Quote
Guest GammelGul Posted August 3, 2005 Posted August 3, 2005 Normal feil.Denne svekkes med årene, men er visstnok grei å skifte.Min virker på enkelte stillinger. Prøv å vri litt, og se om den kommer. Quote
Guest hotspot Posted August 3, 2005 Posted August 3, 2005 har prøvd å vri, men det skjer ikke så mye, skal prøve litt mer, ellers få byttan da.. takker gammel Gul, du er virkelig på plass Quote
Alexander Posted August 3, 2005 Posted August 3, 2005 har prøvd å vri' date=' men det skjer ikke så mye, skal prøve litt mer, ellers få byttan da.. takker gammel Gul, du er virkelig på plass[/quote'] På 123 biler er det anbefallt å koble seg forbi reostaten for å få mer lys i instrumentpanelet. Du kan jo eventuelt prøve det. Quote
Recommended Posts