HolgersEN Posted May 3, 2009 Posted May 3, 2009 Hallå kjære MBE venner på det blide Sørland Noe som skjer hos dere i sommer? Skulle ha fått til et treff/sosial tilstellning en dag syns jeg...Lørdager og Søndager er snadder...Ikke verre enn og møtes på Sørlandssenteret for en drøsestund om biler+++++ for så og ta en cruising tur til sentrum for å ta en aldri så liten matbit der!!! Im down for det ass Quote
Dani mb Posted May 3, 2009 Posted May 3, 2009 Hallå kjære MBE venner på det blide Sørland Noe som skjer hos dere i sommer? Skulle ha fått til et treff/sosial tilstellning en dag syns jeg...Lørdager og Søndager er snadder...Ikke verre enn og møtes på Sørlandssenteret for en drøsestund om biler+++++ for så og ta en cruising tur til sentrum for å ta en aldri så liten matbit der!!! Im down for det ass Du vet at jeg stiller opp!! Kom med dato, så skal vi finne på noe gøy Quote
iNDiANER Posted May 6, 2009 Posted May 6, 2009 Jeg er meget godt mulig også med. Flytter til Kristiansand til høsten, så fra da av er jeg i hvert fall innen rekkevidde Quote
Hans-Petter Posted May 6, 2009 Posted May 6, 2009 jeg skal få ordna noe et treff! kanskje en båt tur rundt nidelva i arendal med noe å reker og litt kos? høres det snadder ut? eller kanskje en go kart tur på evje? vi har masse muligheter her nede! Quote
HolgersEN Posted May 6, 2009 Author Posted May 6, 2009 jeg skal få ordna noe et treff! kanskje en båt tur rundt nidelva i arendal med noe å reker og litt kos? høres det snadder ut? eller kanskje en go kart tur på evje? vi har masse muligheter her nede! Sett i gang og få til noe Quote
Dani mb Posted May 6, 2009 Posted May 6, 2009 jeg skal få ordna noe et treff! kanskje en båt tur rundt nidelva i arendal med noe å reker og litt kos? høres det snadder ut? eller kanskje en go kart tur på evje? vi har masse muligheter her nede! Begge deler?? Quote
Jonassen Posted May 7, 2009 Posted May 7, 2009 var å kjørte gocart på Evje idag, absolutt å anbefale Quote
Hans-Petter Posted May 7, 2009 Posted May 7, 2009 noen som kunne tenke seg en tur til evje å kjøre litt go kart? så hvis vi blir eninge om en dato eller slikt så skal jeg ordne resten:) Quote
Dani mb Posted May 7, 2009 Posted May 7, 2009 Go carten der er helt topp!! Jeg er med jeg!! siden jeg bor her nede, så kom med dato dere!! Jeg prøver å tilpasse det. For å friste litt mer, så se gjerne linken nede http://www.gokartevje.no/ Den er ikke liten altså... Quote
Dani mb Posted May 7, 2009 Posted May 7, 2009 Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice Å yeeeeeeeeees Blir moro å slå rekorden også, selv om det blir litt vanskelig Quote
Dani mb Posted May 7, 2009 Posted May 7, 2009 Flott!! Da begynner vi å bli en del!! Kanskje Jonassen kunne tenkt seg å være med engang til?? Quote
Jonassen Posted May 7, 2009 Posted May 7, 2009 meget muligt, men jeg flytter hjem til Karmøy på søndag, så jeg er vell ikke sørlending lenger da Kom med en dato, så ser jeg det an Quote
Hans-Petter Posted May 10, 2009 Posted May 10, 2009 Da slenger jeg bare opp en dato så kan vi jo kanskje finne ut noe i fra det:) 14 juni?? Quote
Dani mb Posted May 10, 2009 Posted May 10, 2009 Da slenger jeg bare opp en dato så kan vi jo kanskje finne ut noe i fra det:) 14 juni?? Tror det passer fint for meg Kjørte forbi der igår faktisk... Quote
Jonassen Posted May 10, 2009 Posted May 10, 2009 Passer i utgangspunktet ikke, har begynnt i sommerjobb da. Quote
Dani mb Posted May 10, 2009 Posted May 10, 2009 Passer i utgangspunktet ikke, har begynnt i sommerjobb da. :( Quote
Hans-Petter Posted May 11, 2009 Posted May 11, 2009 hva passer for deg da ? eller når begynner du på jobben? Quote
Jonassen Posted May 11, 2009 Posted May 11, 2009 Begynner 1.juni på jobb, og skal jobbe store deler av sommeren. Men sannsynligvis begynner jeg på UiA til høsten, og blir vel da å finne i Grimstad. Quote
Hans-Petter Posted May 24, 2009 Posted May 24, 2009 vi må finne en dato gutter som passer di fleste. jeg vet at det ikke kommer til å passe for noen men sånn blir det hele tiden med slike treff. Quote
Dani mb Posted May 25, 2009 Posted May 25, 2009 vi må finne en dato gutter som passer di fleste. jeg vet at det ikke kommer til å passe for noen men sånn blir det hele tiden med slike treff. Skal vi si 14. juni?? Da kan folka fin justere litt på planene sine?? Quote
Hans-Petter Posted May 25, 2009 Posted May 25, 2009 fint for meg:) så skal jeg ringe opp å høre med go kart banen:) hvor mange kunne tenke seg å bli med? så har jeg et sirka tall å gå etter:) Quote
HolgersEN Posted May 25, 2009 Author Posted May 25, 2009 Håper jeg også kommer, satser på det ver fall Quote
Dani mb Posted May 26, 2009 Posted May 26, 2009 Bra Ja, kan ikke du høre om det er mulig den 14. Hans Petter?? Mulig jeg kan ta med en venn... Quote
Recommended Posts