Guest Magnus S. Svendsen Posted May 3, 2009 Posted May 3, 2009 Hei. Noen som enkelt kan forklare hvordan jeg får ut kupèvifta? Så litt på det i dag fordi den jeg har ikke virker. Var ute med brytere og klimaautomatpanel, men det hjalp ikke... Quote
repvik Posted May 3, 2009 Posted May 3, 2009 Du må gå inn fra under panseret. Se her: http://merceforumet.com/viewtopic.php?f=16&t=419 Quote
FrodeS Posted May 3, 2009 Posted May 3, 2009 Du må gå inn fra under panseret. Se her: http://merceforumet.com/viewtopic.php?f=16&t=419 Tilsvarende ligger også her på forumet, og er en av fordelene ved å være medlem. Quote
Guest Einar Posted May 3, 2009 Posted May 3, 2009 Dette gjelder hvis du har orginal AC, er det ettermontert DIAVIA-anlegg så må visstnok dashbordet ut for å komme til, hørte en pris på 40k hos BOS for vifteskifte på en slik en. Er det orginal AC er det ikke noe trøbbel... Quote
FrodeS Posted May 3, 2009 Posted May 3, 2009 Dette gjelder hvis du har orginal AC, er det ettermontert DIAVIA-anlegg så må visstnok dashbordet ut for å komme til, hørte en pris på 40k hos BOS for vifteskifte på en slik en. Er det orginal AC er det ikke noe trøbbel... Klønete av daivia å lage en varmeapparatkasse uten åpning til vifta. Jeg leste her en gang om neon som rett og slett hadde skjært opp den daivia-kassa, byttet vifte og limt den på plass igjen. Hadde jeg hatt noe sånt i min og måtte bytte vifte, så ville jeg nok prøvd det først. Quote
PeerCB Posted May 3, 2009 Posted May 3, 2009 Dette gjelder hvis du har orginal AC, er det ettermontert DIAVIA-anlegg så må visstnok dashbordet ut for å komme til, hørte en pris på 40k hos BOS for vifteskifte på en slik en. Er det orginal AC er det ikke noe trøbbel... Jeg skulle ta ut en sånn vifte på en vrakbil på jobben. Ubrukelige greier. Hammeren ble flittig brukt, til å slå hull på plasten rundt. Quote
Jøran89 Posted May 3, 2009 Posted May 3, 2009 Rart. 280Een min har ettermontert AC og restvarme, men var åpning til vifta på samme plass som det skal være på orginalmontert AC anlegg. Ettermontert hos BOS i 1997 så sikkert et orginalt anlegg som er ettermontert. Quote
FrodeS Posted May 3, 2009 Posted May 3, 2009 Rart. 280Een min har ettermontert AC og restvarme, men var åpning til vifta på samme plass som det skal være på orginalmontert AC anlegg. Ettermontert hos BOS i 1997 så sikkert et orginalt anlegg som er ettermontert. Sikkert forskjell på det som ble montert der, og et uoriginalt daivia-anlegg. Quote
Recommended Posts