Fredrik B Posted May 3, 2009 Posted May 3, 2009 Hva pris må man ut med for å få tak i 16v sacco og skjørt? Må man ha fangere for å få dette til å passe? Quote
Arnt Posted May 3, 2009 Posted May 3, 2009 Dette varierer i pris. Man trenger ikke fangere, men helheten blir helt borte siden "dekslene" på bakskjermene er en del av bakfangeren. Kommer jo an på om du har andre fangere som går over hele bakskjermene. Quote
Fredrik B Posted May 3, 2009 Author Posted May 3, 2009 Har funnet en kar som har sacco og skjørt, en som har hjulbue lister, og en som har vinge. Da mangler jeg vell bare fangere, og det har jeg uansett ikke råd til nå, så det må vente. Pris på alt uten fanger estimerer jeg til å bli mellom 3,5k til 4k. Er dette en upris? Å hva pris ligger fangerne på? Quote
Arnt Posted May 9, 2009 Posted May 9, 2009 Fangerne i bra stand kan fort ligge på 3-5k pr stk. Er litt mer lønnsomt å kjøpe alt komplett hvis du har mulighet til det Quote
FrodeS Posted May 10, 2009 Posted May 10, 2009 Sacco + hjulbuelister (+ mer?) ligger til salgs på mbsca for 2k sek. Quote
KL Posted October 2, 2009 Posted October 2, 2009 Sacco + hjulbuelister (+ mer?) ligger til salgs på mbsca for 2k sek. hvor på mbsca? Quote
FrodeS Posted October 2, 2009 Posted October 2, 2009 Sacco + hjulbuelister (+ mer?) ligger til salgs på mbsca for 2k sek. hvor på mbsca? Nå et halvt år etter så er det vel god sjanse for at det er solgt. Jeg så det tilfeldig under "til salgs". Quote
Recommended Posts