Guest hotspot Posted July 25, 2005 Posted July 25, 2005 Hei, jeg har en MB ambulanse fra 75, har hatt den i en måneds tid, den er Eu OK nylig. Den har en stund hatt en litt rar lyd når jeg vrir hardt på rattet, og nå er den begynnt å ha en skingrende lyd som kommer fra rattet når jeg svinger hardt...Noen som vet hva det kan være???? Quote
Guest GammelGul Posted July 25, 2005 Posted July 25, 2005 Er det ved fullt rattutslag? Sjekk servooljen din. Quote
Guest hotspot Posted July 25, 2005 Posted July 25, 2005 ok. kan godt være det..ja det er ved fullt rattutslag. Den har liksom knatra litt ved fullt rattutslag før, og nå skingrer den altså...etter en tur ned trollstigen og atlanterhavsveien og tilbake til oslo, kanskje ikke så underlig..takk for svar. Quote
Guest hotspot Posted July 25, 2005 Posted July 25, 2005 ser du har en gammel en selv...morsomt. Ellers er min utrolig deilig å kjøre... Quote
Guest GammelGul Posted July 25, 2005 Posted July 25, 2005 ser du har en gammel en selv...morsomt. Ellers er min utrolig deilig å kjøre... Ja, det var disse modellene som gjorde at Mercedes fikk status som solide og komfortable biler. Top of the line. Quote
Guest hotspot Posted August 3, 2005 Posted August 3, 2005 Jeg tok bilen på verksted for å få sjekka servoolja, ikke no galt med den, i det heletatt oppførte bilen seg eksemplarisk da mekanikeren tok den en runde, ingenting noe sted-sa han. Men det er en ulyd som kommer og går, bare når jeg kjører sakte og ratter mye...det er både en knark-knark lyd og en skingrelyd. skingrelyden kan komme uten at man ratter også...,men som sagt er den ikke konskvent med lydene sine. gode ideer? eller er det bare at det er en gammel bil? Quote
Guest hotspot Posted August 3, 2005 Posted August 3, 2005 en annen ting...vet noen om et bra verksted i oslo for denne type bil? Quote
Guest GammelGul Posted August 3, 2005 Posted August 3, 2005 Selvsagt, Klubben har samarbeidsavtale med disse; Keen AutoteknikkSpes. Mercedes-Benz, Bosch Innsprøytning. 10% på gjeldende priser, 10% på Garmin Navigasjonsprodukter Brobekkveien 64E, 0583 Oslo,Tlf: 22 72 12 25, Fax 22 72 40 59, E-mail: keen-autoteknikk@c2i.net Quote
Recommended Posts