Trond H. Posted May 1, 2009 Posted May 1, 2009 Mandag får Oslo-laget besøk av NOR TEKNIKK i "vårt" lokale hos Inge Høyer i Brobekkveien. De vil vise oss muligheten for å rette bl.a "shoppingsenter-bulker" uten å måtte lakkere etterpå. Quote
Trond H. Posted May 1, 2009 Author Posted May 1, 2009 Datoen er 11 mai. og det er til vanlig tid kl. 18.00 Quote
Thomas Madsen Posted May 1, 2009 Posted May 1, 2009 Mandag får Oslo-laget besøk av NOR TEKNIKK i "vårt" lokale hos Inge Høyer i Brobekkveien. De vil vise oss muligheten for å rette bl.a "shoppingsenter-bulker" uten å måtte lakkere etterpå. Jeg stiller med bil hvor dem kan få prøve seg Har en liten lei en rett ved bakluka på kassa Quote
JonArne Posted May 1, 2009 Posted May 1, 2009 Stiller med bil jeg også.. har en liten så kaldt shopping bulk Quote
FrodeS Posted May 1, 2009 Posted May 1, 2009 Stiller med bil jeg også.. har en liten så kaldt shopping bulk Og jeg har en bulk jeg har laget helt selv. Kommer de til å kunne ta noen småbulker på en del biler? Quote
Trond H. Posted May 1, 2009 Author Posted May 1, 2009 Er faktisk ikke sikker på hvor mye tid de har satt av, men jeg tviler på om de rekker særlig mange... http://www.norteknikk-as.no/ Her er det mulighet til å lese litt på forhånd. Quote
Thomas Madsen Posted May 1, 2009 Posted May 1, 2009 Er faktisk ikke sikker på hvor mye tid de har satt av, men jeg tviler på om de rekker særlig mange... Hehehe godt jeg var først da Dette blir bra saker å få med seg.... Quote
Recommended Posts