Jump to content

Recommended Posts

Posted

Trodde det var slutt på å sende ut disse unødvendige katalogene til alle postkassene som finnes? Mener jeg husker at det kom nye lover på dette, og at man istedenfor skulle be om å få den tilsendt om man hadde behov for den. På jobben fikk vi 3-4 stk uten at vi har bedt om å få. Disse gikk selvsagt også rett i søpla slik som den vi fikk her hjemme.

Litt plagsomt at de er pakket inn i plast, for da må man jo ta av plasten før de går i papir-innsamlingen :?

Posted

Da var det gjort. Håper jeg slipper flere slike mursteiner i postkassen/papiravfalls dunken i fremtiden. Burde jo vært motsatt at man ba om å få den.

Posted

Burde jo vært motsatt at man ba om å få den.

Tanken har slått meg flere ganger. Problemet blir vel i så fall de eldre, som ikke uten videre kan gå inn på nettet og be om å få telefonkatalogen. Grunnen til at man trenger papirutgave, er vel gjerne at man ikke har eller kan bruke Internett. Det blir vel færre og færre som av dem etterhvert :)