CHARLIE Posted April 29, 2009 Posted April 29, 2009 Trodde det var slutt på å sende ut disse unødvendige katalogene til alle postkassene som finnes? Mener jeg husker at det kom nye lover på dette, og at man istedenfor skulle be om å få den tilsendt om man hadde behov for den. På jobben fikk vi 3-4 stk uten at vi har bedt om å få. Disse gikk selvsagt også rett i søpla slik som den vi fikk her hjemme. Litt plagsomt at de er pakket inn i plast, for da må man jo ta av plasten før de går i papir-innsamlingen Quote
Øystein Wormdal Posted April 29, 2009 Posted April 29, 2009 https://www.gulesider.no/catalogreservation/flow.c;jsessionid=bPc3XOv-Pqo7SF9HXd?_flowExecutionKey=_c4AE6EE1E-2BA0-6BE6-30B9-755462FF9CEB_k49DA3907-57B8-56AC-05F8-2967EF653873 Her kan man reservere seg mot å få telefonkatalogen i papirformat. Quote
CHARLIE Posted April 29, 2009 Author Posted April 29, 2009 Da var det gjort. Håper jeg slipper flere slike mursteiner i postkassen/papiravfalls dunken i fremtiden. Burde jo vært motsatt at man ba om å få den. Quote
Øystein Wormdal Posted April 29, 2009 Posted April 29, 2009 Burde jo vært motsatt at man ba om å få den. Tanken har slått meg flere ganger. Problemet blir vel i så fall de eldre, som ikke uten videre kan gå inn på nettet og be om å få telefonkatalogen. Grunnen til at man trenger papirutgave, er vel gjerne at man ikke har eller kan bruke Internett. Det blir vel færre og færre som av dem etterhvert Quote
Recommended Posts