Jump to content

Recommended Posts

Posted

Enig i at dette er drøyt, men den avisartikkelen er også drøy. Er det mannens forsvarsadvokat som har skrevet den? Påstandene om "han er aldri ....." burde i det minste vært "han er aldri tatt for ...". Å skrive at han aldri har brutt veitrafikkloven er i overkant. Alle med lappen har det en eller annen gang.

Når artikkelen åpenbart er vinklet mest mulig positivt mot vedkommende, så kan man jo lure på hva som ikke er skrevet der. Jeg greier ikke helt å se for meg at en sånn beslutning er tatt kun fordi han har vært litt brisen et par helger.

Posted

Dette må jo virke mot sin hensikt. Nå som han ikke har førerkort har han jo ikke annet å finne på enn å drikke og spille høy musikk.

Posted

Det er slike oppslag som får tilliten til politiet til å ramle i kjelleren...

Hvilken tillit?

Posted

- Vi kan ikke ta alle som kjører for fort, heller, svarer Topnes. - Men kommer du ofte i kontakt med politiet i forbindelse med fyll, er det neppe tilfeldig.

neppe tilfeldig? en som kanskje er ufin eller sloss i fylla trenger jo ikke være en villmann i trafikken..

dette må utvilsomt være noe av det dummeste jeg har hørt om på lenge!!

Posted

så jeg som er for berusa til å kjøre bil så å si hver kveld 365 dager i året bør passe meg? eller er det ekstrem mangel på edruelighet? så i første saken at de nevnte at han var observert i sentrum, påvirket.

hvor påvirket da tenker jeg? =P

Posted

Kan det tenkes at politiet har fått flere klager på fyllekjøring på denne karen?? Bare lurer, for dette høres egentlig for utrolig ut :shock:

Posted

så jeg som er for berusa til å kjøre bil så å si hver kveld 365 dager i året bør passe meg? eller er det ekstrem mangel på edruelighet? så i første saken at de nevnte at han var observert i sentrum, påvirket.

hvor påvirket da tenker jeg? =P

Tror du skal ha fått en bunke klager også ja. Det er neppe nok å være glad i en fest...

Dette høres helt utrolig ut ja, enig i den...  :-)

Meen som sagt, det står i veitrafikkloven osv sov att man kan miste førerkortet ved manglende edruelighet osv...

Har nok noe med å være skikket til å kjøre bil osv osv... Sansynligheten for att han kjører med promille er jo vesentlig høyere hvis det er kommet gjentatte klager, han drikker stadig vekk osv enn om han aldri var på byen...

Men bortsett fra det så er jeg enig i att det virker helt sprøtt å miste lappen pga par naboklager...

Posted

Tror du skal ha fått en bunke klager også ja. Det er neppe nok å være glad i en fest...

Dette høres helt utrolig ut ja, enig i den...  :-)

Meen som sagt, det står i veitrafikkloven osv sov att man kan miste førerkortet ved manglende edruelighet osv...

Har nok noe med å være skikket til å kjøre bil osv osv... Sansynligheten for att han kjører med promille er jo vesentlig høyere hvis det er kommet gjentatte klager, han drikker stadig vekk osv enn om han aldri var på byen...

Men bortsett fra det så er jeg enig i att det virker helt sprøtt å miste lappen pga par naboklager...

Hva skjedde med "uskyldig til det motsatte er bevist"? Det blir vel en interessant sak ut av dette når de får krangla seg gjennom rettssystemet vil jeg tro.

Om det bare er naboklager som skal til så skal jeg jammen sørge for at samtlige naboer rundt her ringer snuten og klager på en spesifikk nabo. Lov til å håpe at han mister lappen så vi slipper støyen hans ei stund.