Jump to content

Treff for veteran- og sportsbiler/cabrioleter i Lyngdal 14. mai


iNDiANER

Recommended Posts

Legger bare ved kopi av en enkel flyer. Det er min far som er initiativtaker, så det er best å kontakte han dersom det er spørsmål. Ellers skal jeg forsøke å svare som best jeg kan. Håper det er interesse for dette!  :lol:

 

Treffet er i første rekke for veteranbiler, samt litt mer uvanlige biler som f.eks. R107, R129, osv. Tviler på at noen vil bli jaget bort, så lenge det er stjernebil. He he  :D

 

treff140509.gif

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Hvordan ble dette treffet?? Bilder?? Flere enn Dani sin bil som dukket opp??

Ser ut som at jeg glemte å legge ut bilder. Det ble et vellykket treff med godt vær og langt over det antallet biler som var forventet. Den lokale Mercedes-forhandleren spanderte blant annet pølser i brød og kaffe på alle de fremmøtte, og det virket som om folk trivdes  :lol:

 

Er midt i eksamenstiden nå, men jeg skal ta meg sammen og få lagt ut noen bilder til jul  :D Er jo NESTEN ingen vits med treff uten bilder i etterkant!

Link to comment
Share on other sites

Hvordan ble dette treffet?? Bilder?? Flere enn Dani sin bil som dukket opp??

Ser ut som at jeg glemte å legge ut bilder. Det ble et vellykket treff med godt vær og langt over det antallet biler som var forventet. Den lokale Mercedes-forhandleren spanderte blant annet pølser i brød og kaffe på alle de fremmøtte, og det virket som om folk trivdes  :lol:

 

Er midt i eksamenstiden nå, men jeg skal ta meg sammen og få lagt ut noen bilder til jul  :D Er jo NESTEN ingen vits med treff uten bilder i etterkant!

 

Kanskje sendt noen bilder og et par ord til Sven Håkon også?? (MB Tidende)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...