iNDiANER Posted April 28, 2009 Posted April 28, 2009 Legger bare ved kopi av en enkel flyer. Det er min far som er initiativtaker, så det er best å kontakte han dersom det er spørsmål. Ellers skal jeg forsøke å svare som best jeg kan. Håper det er interesse for dette! Treffet er i første rekke for veteranbiler, samt litt mer uvanlige biler som f.eks. R107, R129, osv. Tviler på at noen vil bli jaget bort, så lenge det er stjernebil. He he Quote
iNDiANER Posted April 28, 2009 Author Posted April 28, 2009 Mulig jeg kan stille opp med en cab Flotte greier! Quote
CHARLIE Posted November 16, 2009 Posted November 16, 2009 Hvordan ble dette treffet?? Bilder?? Flere enn Dani sin bil som dukket opp?? Quote
iNDiANER Posted November 16, 2009 Author Posted November 16, 2009 Hvordan ble dette treffet?? Bilder?? Flere enn Dani sin bil som dukket opp?? Ser ut som at jeg glemte å legge ut bilder. Det ble et vellykket treff med godt vær og langt over det antallet biler som var forventet. Den lokale Mercedes-forhandleren spanderte blant annet pølser i brød og kaffe på alle de fremmøtte, og det virket som om folk trivdes Er midt i eksamenstiden nå, men jeg skal ta meg sammen og få lagt ut noen bilder til jul Er jo NESTEN ingen vits med treff uten bilder i etterkant! Quote
CHARLIE Posted November 16, 2009 Posted November 16, 2009 Hvordan ble dette treffet?? Bilder?? Flere enn Dani sin bil som dukket opp?? Ser ut som at jeg glemte å legge ut bilder. Det ble et vellykket treff med godt vær og langt over det antallet biler som var forventet. Den lokale Mercedes-forhandleren spanderte blant annet pølser i brød og kaffe på alle de fremmøtte, og det virket som om folk trivdes Er midt i eksamenstiden nå, men jeg skal ta meg sammen og få lagt ut noen bilder til jul Er jo NESTEN ingen vits med treff uten bilder i etterkant! Kanskje sendt noen bilder og et par ord til Sven Håkon også?? (MB Tidende) Quote
iNDiANER Posted November 16, 2009 Author Posted November 16, 2009 Det må vi kunne klare å fikse! Jeg skal ta å skrive det opp! Quote
CHARLIE Posted November 16, 2009 Posted November 16, 2009 Det må vi kunne klare å fikse! Jeg skal ta å skrive det opp! Så bra!! Her er mailadressen til Svenni; mbtidende@mbentusiastklubb.com Quote
Recommended Posts