Jump to content

211 - ulyder i interiør

Recommended Posts

Guest Ola Moltubakk
Posted

Er det noen som har erfaringer/tips til utbedring av skranglelyder i dashboard på en 211? Hadde 1 liten gnisselyd i min forrige bil som ergret meg litt (Volvo S60 med 170.000 km. på telleren). Merc'en som har gått 137.000 km. låter som et tivoli i forhold...

Posted

Gitteret over centerhøttaleren gir fra seg små ristelyder, når jeg spiller musikk. Gjerne når det er med litt bass. Tok av det og presset inn litt vatt her og der, limte litt på noen plastsveiser som hadde gitt seg og det hjalp noe... Men ikke helt fornøyd enda. Men nå har min gått 360000km da. Og til opplysning så har den mindre ulyder enn nabons S60 med 50000km på telleren ;-)

Posted

Har også en liten skramlelyd fra dashborde i 211en til far min. Virker som om det kommer fra de øverste rillene midt på dashbordet... OBS OBS bilen har kun gått 65000km.  :P

Til Mercedes sitt forsvar så fikk jeg skryt fra en kompis her om dagen.. Han syntes min 1991 200E var mye stillere innvendig enn faren hans sin Volvo V70 fra rundt 2003.  :lol: 8)