HolgersEN Posted April 26, 2009 Posted April 26, 2009 Etter nok ei kjempe helg i Bergen by med STRÅLENDE vær og STRÅLENDE personer så vil jeg bare få takke dere alle for nok et WWW.MAGISK-OPPHOLD.COM Var en fenomenal cruising på Lørdag. I dag en SUPER tur til Voss med KUN og da mener jeg KUN smilende og supre folk... EN STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR takk til Håvard og Therese som nok en gang åpna dørenne slik at jeg fikk bo der i helgen!!! Dere er en super jeng ALLE SAMMEN og TUSEN TAKK for at dere ALLTID tar så godt i mot meg!!! Gleder meg allerede til neste gang jeg kommer oppover :prayer: :wav: Quote
Jan Åge H. Posted April 26, 2009 Posted April 26, 2009 Det blir vel vårmønstringa på himmelspretten det då ...? Quote
Cathrine Posted April 26, 2009 Posted April 26, 2009 og TUSEN takk for at du tar turen hit for å være med oss =) det er alltid like koselig når du kommer!!! kanskje du kunne fått med deg fler fra stavanger laget en gang? Så burde jo strengt tatt vi kommet oss ned til dere en gang! Quote
KL Posted April 26, 2009 Posted April 26, 2009 når kommer du tilbake, vi snakkes vell på gol først? Quote
HolgersEN Posted April 27, 2009 Author Posted April 27, 2009 Det blir vel vårmønstringa på himmelspretten det då ...? Da er jeg i Aalborg og :drinkers: :partyman: MEN kommer i løpet av sommeren garantert Quote
Håvard Bendiksen Posted April 28, 2009 Posted April 28, 2009 Takk for besøket sier nå bare jeg. Vi hadde en strålende helg med godt vær og kjempestemning Du er velkommentilbake når som helst. Sommerfesten, kanskje? Quote
HolgersEN Posted April 28, 2009 Author Posted April 28, 2009 Takk for besøket sier nå bare jeg. Vi hadde en strålende helg med godt vær og kjempestemning Du er velkommentilbake når som helst. Sommerfesten, kanskje? Tusen Takk for det Sommerfest!!! "Il be there" Quote
Martin B. Posted April 28, 2009 Posted April 28, 2009 I like måte Terje! Hyggelig når du stikker innom! Sees plutselig! Quote
HolgersEN Posted April 28, 2009 Author Posted April 28, 2009 I like måte Terje! Hyggelig når du stikker innom! Sees plutselig! Snakkast plutseli neste gang Quote
Recommended Posts