Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei.

Godbilen er solgt. Nå er jeg ikke Mercedeseier lenger. På en måte føles det godt. Nå trenger jeg ikke skru bil annenhver dag lenger. Det setter familien pris på. Så får vi se hvor mange uker, måneder eller år det går til neste gang det står en bil med stjerne på panseret på gårdsplassen. Det er lett å bli avhengig, men overraskende nok har den første uka uten Mercedes gått helt uten abstinens.

Nå kjører jeg Honda. Civicen er 28 år gammel, men har bare vært ute blandt folk bare om sommeren. Den har ikke tapt seg mye siden dagen i april på Gjøvik i 1981 da den var ute i den store verden for første gang. Å kjøre Honda er ikke som å kjøre Mercedes, men for en mann som liker å eie noe ikke alle andre eier, tilfredsstiller Cvicen mange behov.

Jeg vil også benytte anledningen til å takke utallige medlemmer for god hjelp i årene som har gått. Det er ufattelig lærerikt å eie gammel mercedes. Jeg tror ikke det er mye jeg ikke vet om eller er i stand til å reparere eller bytte når det gjelder S 124. Nå drømmer jeg litt om en 300 SEL 6,3, så får tiden vise. . .

Mitt medlemsskap i klubben vil uansett bestå. Kanskje har jeg til og med noe på bidra med fra tid til annen på den tekniske siden. Hvem vet?

Med vennlig hilsen

Anders Kristoffersen

Posted

Brukbar stor overgang fra S124 tilen 81 Civic :shock:, hehe...

Jeg har også over tid vært av og på med Mercedes, men havner tilbake rett som det er.

Tipper vi har deg med MB snart igjen her :wink: