Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jada, gleden med ny og uskadet bil varte jo nesten i 20 timer!! Skulle ut å kjøpe blomsterfrø med min datter, satte oss begge inn i nyervervelsen hvorpå det smalt som f.... Jo da en Audi A4 så sitt snitt til å være behjelpelig med skifting av bakfanger,lykt og div andre ting og det helt uten at jeg ba om det. Under praten med sjåføren sa jeg at det var "ganske" irriterende da jeg fikk bilen igår. Hans kjære frue sa da at bilen deres var ett år og at de prøvde å holde den skadefri!! Greide da ikke å la være å nevne i et noe høyere stemmeleie at det muligens hadde vært lettere om man da benyttet seg av disse fabrikmonterte speilene i bilen, da ble det stille og godt var det. Takst på mandag, har jo annet å gjøre egentlig. Kondolanser mottas med takk :evil: :twisted: :snakeman:

Posted

Dette er irriterende. Skjønner godt at du blir sinna, men husk at du er så heldig å vite hvem som gjorde det, og skyldspørsmålet bør være veldig greit.

Du får tross alt fikset bilen din uten at det koster mer enn litt plunder og heft.

Det er tross alt verre når man kommer ut fra parkeringsplassen og finner bilen most uten at man vet hvem som gjorde det.

Posted

Kjipern detta :( Men som FrodeS skriver, du vet ihvertfall hvem som gjorde det, og får fikset det gratis. Jeg måtte selv koste retting og lakkering av dør nå før påske, fordi en jævla tulling stakk av etter å ha slengt døra si inn i min dør. Selvfølgelig ingen vitner :x

Posted

Dette er slettens ikke gøy når man skal kose seg i de første dagene man har kjøpt seg bil, enten ny eller brukt... (gjelder egentlig hele tida!) Kan ikke utale meg mye her siden dette ikke har kjedd meg enda, men kan forstille meg på hvordan det kan føles!! Håper på det beste for din del da :P  (Bra at det ble ikke noe personskade)

Posted

Æsj, dette hørtes surt ut. Forhåpentligvis er det bare bytte av deler da?

Litt mere kjipt om en bil hadde komme brasende inni sida det større reparasjoner må til.