Bjørn Nøvik Eide Posted April 24, 2009 Posted April 24, 2009 Fikk idag overlevert nybilen av Vegard Hauk fra Hauk Motor, nå har jeg byttet bil mere eller mindre annenhvert år de siste 25 år, men makan til GOD service som jeg har fått denne gang har jeg aldri opplevd, bilen var bedre enn forventet,ble levert hjemme hos meg i Oslo ferdig registrert. Prøv å få et annet firma til å kjøre Skien-Oslo-Skien for å levere en bil! Prismessig er den også svært gunstig i forhold til alt annet jeg har sett. Så annbefalingen er ta kontant der om dere skal kjøpe, jeg er ihvertfall ikke i tvil om hvor min neste Benz blir kjøpt. Synes at folk som gir god service og bestreber seg på å gjøre sine kunder fornøyde fortjener ros Quote
FrodeS Posted April 24, 2009 Posted April 24, 2009 Fikk idag overlevert nybilen av Vegard Hauk fra Hauk Motor, nå har jeg byttet bil mere eller mindre annenhvert år de siste 25 år, men makan til GOD service som jeg har fått denne gang har jeg aldri opplevd, bilen var bedre enn forventet,ble levert hjemme hos meg i Oslo ferdig registrert. Prøv å få et annet firma til å kjøre Skien-Oslo-Skien for å levere en bil! Prismessig er den også svært gunstig i forhold til alt annet jeg har sett. Så annbefalingen er ta kontant der om dere skal kjøpe, jeg er ihvertfall ikke i tvil om hvor min neste Benz blir kjøpt. Synes at folk som gir god service og bestreber seg på å gjøre sine kunder fornøyde fortjener ros Dette var hyggelig lesing. Det er godt å se at det finnes butikker som har skjønt dette med god kundeservice. Det er bra når folk advarer mot useriøse butikker, men det er også viktig å huske å skryte av de som faktisk gjør en god jobb =D> Quote
Marko Pedersen Posted April 25, 2009 Posted April 25, 2009 Henger meg med på denne jeg å. Er i skien en uke hver sommer og passer alltid på å stikke oppom der for å handle litt deler. Får like god service der hver gang, og er det noe dem ikke har inne eller må sjekke opp så ringer bestandig raskt tilbake :hello1: Er nok mange som har noe å lære av servicen der ja Quote
Recommended Posts