FrodeS Posted April 23, 2009 Posted April 23, 2009 En 1982 300TD er stjålet i Oslo. Den brukes til filminnspilling. http://www1.vg.no/film/artikkel.php?artid=572236 Quote
Øystein Wormdal Posted April 24, 2009 Posted April 24, 2009 Det der hørtes rart ut. Det er vel neppe noen tilfeldighet at nettopp denne bilen har forsvunnet. Spørs om det er en frustrert kjørelærer som har tatt den....den ble jo også brukt til øvelseskjøring Er det ikke fotbrekk på disse da? Da er det vel ikke lov å øvelseskjøre med den...eller er min noe tilårskomne hjerne utdatert Kravet om parkeringsbrems som kan betjenes av ledsager er vel opphevet nå? Quote
FrodeS Posted April 24, 2009 Author Posted April 24, 2009 Det der hørtes rart ut. Det er vel neppe noen tilfeldighet at nettopp denne bilen har forsvunnet. Spørs om det er en frustrert kjørelærer som har tatt den....den ble jo også brukt til øvelseskjøring Er det ikke fotbrekk på disse da? Da er det vel ikke lov å øvelseskjøre med den...eller er min noe tilårskomne hjerne utdatert Kravet om parkeringsbrems som kan betjenes av ledsager er vel opphevet nå? Ja, for lenge siden. Quote
Øystein Wormdal Posted April 24, 2009 Posted April 24, 2009 Det der hørtes rart ut. Det er vel neppe noen tilfeldighet at nettopp denne bilen har forsvunnet. Spørs om det er en frustrert kjørelærer som har tatt den....den ble jo også brukt til øvelseskjøring Er det ikke fotbrekk på disse da? Da er det vel ikke lov å øvelseskjøre med den...eller er min noe tilårskomne hjerne utdatert Kravet om parkeringsbrems som kan betjenes av ledsager er vel opphevet nå? Ja, for lenge siden. Det var det jeg trodde. Det skal nå bli artig å se filmen når den kommer! For meg er det verdt å se den bare på grunn av hovedrolleinnehaveren - og da tenker jeg på bilen, ikke dama Quote
FrodeS Posted April 29, 2009 Author Posted April 29, 2009 Bilen er kommet til rette igjen Fortsatt omtalt som 300D, men.. http://www1.vg.no/film/artikkel.php?artid=542774 Quote
Øystein Wormdal Posted April 29, 2009 Posted April 29, 2009 Godt å høre at den har kommet til rette igjen! Filmprodusentene kunne sikkert fått tak i en liknende bil for å fullføre filmen, og de færreste hadde vel sett forskjell; uansett er det bra at bilen kom tilbake dit den hører hjemme Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted April 29, 2009 Posted April 29, 2009 Om dette er gjort for å få oppmerksomhet eller ei, så har det iallefall funka på meg, hehe.. For jeg har aldri hørt om den innspillingen en gang. Men filmen SKAL jeg se Quote
Øystein Wormdal Posted April 29, 2009 Posted April 29, 2009 Om dette er gjort for å få oppmerksomhet eller ei, så har det iallefall funka på meg, hehe.. For jeg har aldri hørt om den innspillingen en gang. Men filmen SKAL jeg se Samme her, hadde heller ikke hørt om filmen. Nå har jeg en god grunn til å se den når den kommer Quote
Recommended Posts