TommyGun kal.45 Posted January 5, 2011 Posted January 5, 2011 Nei, har ikke kommet så langt ennå. Henviste bare til noen norske firmaer i mitt forrige innlegg har du sendet dem mail å fått svar? Quote
Tor Erik Skaug Posted January 5, 2011 Posted January 5, 2011 når jeg har gjort det så har det holt med chasssi nr , og om det har vært a-b service osv Quote
Tor Erik Skaug Posted January 5, 2011 Posted January 5, 2011 det var på min 2009 mob w204, å je har hatt e klasser der som har vert eldre også, å dem har aldrig trengt noe annet en hv sercive det er , og chassinr, km stand,, er jo bare å fyle ut det skjemaet på nettsiden deres Quote
Tor Erik Skaug Posted January 5, 2011 Posted January 5, 2011 jepp er det, da er det det sammen om du gjør det på den måten jeg har gjort el den du har gjort,,, hår fått fulstendige detaljert tilbake jeg også.. å når du kommer dit er det ikke en krone mere en det du fikk på mail, å vis dem har ledige mekanikere setter dem to mann på bilen å er ferdig veldig fort Quote
TommyGun kal.45 Posted January 5, 2011 Posted January 5, 2011 Tusen takk, det tenkte jeg ikke på. Uansett greit å ta det med om de trenger det eller ikke-. Husk at du må ha servicekoden som verkstedet bruker for at du skal få eksakt pris. Er ikke nok med f.eks D service,si ifra viss du ikke vet hvordan du får frem servicekoden i multidisplayet, men det har du sikkert kontroll på Quote
TommyGun kal.45 Posted January 5, 2011 Posted January 5, 2011 En annen ting folkens. Ligger dette stedet / butikken i Arvika sentrum, slik at jeg kan ta meg en tur dit. Eller ligger den ute i ødemarken, slik som Flissundet Motorservice ? Quote
Tor Erik Skaug Posted January 5, 2011 Posted January 5, 2011 men de har bil du får låne for 20 kr milen el noe sont.. Quote
Thomas Madsen Posted January 5, 2011 Author Posted January 5, 2011 er vel pare en km i fra selve sentrum, men er ikke stort der, å det ligger enlidl butikk sidnav mercedes Og alle som har vært i en Lidl butikk vet att dem ikke akkurat ligger sentralt til Quote
TommyGun kal.45 Posted January 5, 2011 Posted January 5, 2011 Goodie. I og med at jeg er helt sinnsykt sprek ( eh... ) så spurter jeg raskt inn til Arvika sentrum. er vel pare en km i fra selve sentrum, men er ikke stort der, å det ligger enlidl butikk sidnav mercedes Quote
Tor Erik Skaug Posted January 5, 2011 Posted January 5, 2011 er vel pare en km i fra selve sentrum, men er ikke stort der, å det ligger enlidl butikk sidnav mercedes Og alle som har vært i en Lidl butikk vet att dem ikke akkurat ligger sentralt til faktisk så var det en lild butikk midt på grønnland i oslo da, men greti at dem plasere det i gethoen, er jo stort sett utleninger med egene butikker som hanlder der Quote
Tor Erik Skaug Posted January 5, 2011 Posted January 5, 2011 Goodie. I og med at jeg er helt sinnsykt sprek ( eh... ) så spurter jeg raskt inn til Arvika sentrum. er vel pare en km i fra selve sentrum, men er ikke stort der, å det ligger enlidl butikk sidnav mercedes er et bilmusem i en garasje der i sentrum da, men vet ikke hva dem har av biler der, aldrig vært åpent når jeg har vert der... kansje noen andre har vert der? Quote
TommyGun kal.45 Posted January 5, 2011 Posted January 5, 2011 Bare jeg finner en sjappe med fläsk och porr så holder jeg noen timer :D Goodie. I og med at jeg er helt sinnsykt sprek ( eh... ) så spurter jeg raskt inn til Arvika sentrum. er vel pare en km i fra selve sentrum, men er ikke stort der, å det ligger enlidl butikk sidnav mercedes er et bilmusem i en garasje der i sentrum da, men vet ikke hva dem har av biler der, aldrig vært åpent når jeg har vert der... kansje noen andre har vert der? Quote
Tor Erik Skaug Posted January 5, 2011 Posted January 5, 2011 er det ikke stort sett porr på alt som selger daglivarer i sverige da? så da er du vel ikke langt unna redingen da Quote
TommyGun kal.45 Posted January 5, 2011 Posted January 5, 2011 Det er dandy. Da ryker jeg nok på en skikkelig fyllekule når jeg er der :D Er en fin spasertur ned til sentrum. Kan også bekrefte at pris på mail er i overenstemmelse med det som du faktisk betaler, eller i mitt tilfelle så ble det noen kroner rimeligere enn avtalt. Akkurat nok til en halvliter eller to Quote
Tor Erik Skaug Posted January 5, 2011 Posted January 5, 2011 kan jo bi med deg som sjåfør jeg da,, jeg drikker aldrig, rart egentli med at jeg er trønder.. Quote
TommyGun kal.45 Posted January 5, 2011 Posted January 5, 2011 Jøss drikker aldri. Det er imponerende. Drikker ikke så ofte jeg heller, men bare veldig mye når jeg først gjør det og så ender det meg at jeg må prate i den store hvite telefonen ( mao driter'n ) kan jo bi med deg som sjåfør jeg da,, jeg drikker aldrig, rart egentli med at jeg er trønder.. Quote
Tor Erik Skaug Posted January 5, 2011 Posted January 5, 2011 det blir vel en gang i året, å da blir det et par rusbrus.... itj noe karsk her nei Quote
Tor Erik Skaug Posted January 5, 2011 Posted January 5, 2011 jeg hade 160.000 service der på en e klasse e-240 for to år siden, og det kostet 7200 på bos og det vart 4600 svenske på biltjanst, og da var det en bra kurs så ble vel 3800-3900 i norske Quote
TommyGun kal.45 Posted January 5, 2011 Posted January 5, 2011 Ca 140 000 på telleren og det er en C service den skal ha. Servicedata : 80BK Men hadde vært greit å sammenlikne pris ja, selv om det er 2 forskjellige servicer Tusen takk, det tenkte jeg ikke på. Uansett greit å ta det med om de trenger det eller ikke-. Husk at du må ha servicekoden som verkstedet bruker for at du skal få eksakt pris. Er ikke nok med f.eks D service,si ifra viss du ikke vet hvordan du får frem servicekoden i multidisplayet, men det har du sikkert kontroll på Hvor langt har bilen din rulla nå? og hva slags service skal du ha nå? Skal ha D+ på 165000 km, hadde vært moro å sammenligna litt priser. Servicekoden til verkstedet har jeg ikke sjekka, men det kan jeg fort finne ut Quote
TommyGun kal.45 Posted January 6, 2011 Posted January 6, 2011 Visst, det skal jeg gjøre I alle eksempler jeg har funnet, så har den vist kode alla den du lister opp. Så stusset litt på at min hadde færre karakterer ( 19BK81 alla 80BK ) Ca 140 000 på telleren og det er en C service den skal ha. Servicedata : 80BK Men hadde vært greit å sammenlikne pris ja, selv om det er 2 forskjellige servic Servicekoden på min C-service ifjor var 19BK81, sender deg en PM med prisen. Gi meg gjerne en tilbakemelding på hva som er forskjellen på en C service 80BK kontra en 19BK81 Quote
TommyGun kal.45 Posted January 7, 2011 Posted January 7, 2011 Hmmmm. Har sendt de mail både via websiden og til en kontakt der. Har nå gått 2 hele dager, men fortsatt ikke hørt noe / fått tilbakenmelding. Nå er det sikkert jeg som er utålmodig, men hvordan er deres erfaringer med de ( biltjanst.nu ) på dette ? Er jeg litt kjapp her nå ? Quote
TommyGun kal.45 Posted January 7, 2011 Posted January 7, 2011 Godt å høre. Er nok bare jeg som er litt for kjapp her. Prøver å slå på tråden til mandag Sendte første mail 18 mai kl:08.21 og fikk svar 18 mai kl:10.21, men Per kan være på "semester" så kan være lurt å ringe også. Er man populær så kan det bli ventetid , men som sagt har ikke EN negativ erfaring med Biltjanst Quote
TommyGun kal.45 Posted January 7, 2011 Posted January 7, 2011 Det kan forklare saken. Takk for tips Lurer meg på om det ikke var noen fridager i Svea denna uka? Quote
TommyGun kal.45 Posted January 10, 2011 Posted January 10, 2011 Fikk nå en tilbakemelding fra de og må si jeg er meget imponert over håndteringen av min forespørsel. Fikk tilbake et eget pdf dokument med et ryddig oppsett på hva som skal gjøres, byttes ut o.s.v. og totalt pris. Har prøvd flere her i Norge, men aldri fått noen god tilbakemelding pr. mail. Mange svarer ikke i det hele tatt, og når jeg får tilbakemelding er det ofte kun en linje ( uten hei eller noen form for mvh e.l. ) med følgende "ca.10.000 +-" ( prisen varierer selvfølgelig Bare behandlingen er vært turen Takk for et supertips folkens. Quote
Steinar Schjødt Posted February 13, 2011 Posted February 13, 2011 Er det noen i eller rundt Trondheim som har erfaringer de vil dele, skal ha service til sommeren og ser vel for meg Sverigetur, men hvor og til hvem? Forresten noen som har peiling på hva det koster for Webasto i Sverige, har lyst til å kaste ut den som står og få montert ny. Quote
Recommended Posts