Jump to content

Delenummer...??

Guest Frode Larsen

Recommended Posts

Posted

Trenger delenummer på El motor/heis til en S124 1991 300TE-24.....Noen som har det liggende.....venstre bak..... :lol:

Må en kjøpe hele heisen...eller får en motor separat..??? :oops:

Dette er prisene jeg fikk:

Koster 995,00 kr. og fragt ca. 150 kr. Gørlinge Autoimport Dk.

Pris på el hever bak 2600+mva -15% hos Auto Huset.

2179kr+mva.Mvh. Kenneth Auto-Trio as.

Noen som har handlet hos Gørlinge...er det brukte deler..?

Guest kodvaag
Posted

Alle to el-vindusheisene jeg har reparert på mine 124 biler har vært tannhjuls-salat.

Var i stykker på 300TE'en også, men rakk aldri å fikse det på den.

Fikses med et mig-apparat, en liten fil og en time eller to, så har du laget nye tenner.

Er det motoren som er i stykker eller hva?

Posted

Ja det er motoren, tok ut vindusheisen og demonterte den, tannhjul og hele innmaten var helt fin, så jeg koblet av motoren og sjekket den på et batteri......ingen respons desverre...... :?

Derfor lurer jeg på, får en motor separat eller er det hele vindusheisen som gjelder......??

Og evt delenummer på disse tingene...er det noen som har slikt liggende... please... :oops: :wink:

Guest Bjørn Mohn
Posted

skal stå delenummer på det du tok ut da.. ellers så er delenummer for vindusheis med motor A 124 730 03 46 Venstre side og A 124 730 08 46 Høyre side.

Posted
skal stå delenummer på det du tok ut da..

Det sto bare på motor derfor ble jeg usikker...... visste ikke om det ble levert motor separat eller om heisen hadde eget nummer....... takk for hjelpen anyway..!! :P

Guest Bjørn Mohn
Posted

og nummeret på motor da?? hva var det?

Posted

Nå sitter jeg ikke med slike deler i lommen.... :wink:

Men skal sjekke......hvis jeg ikke husker helt feil så ligner det veldig på de jeg fikk av deg... :P