Guest Sondre B. Bjelland Posted July 20, 2005 Posted July 20, 2005 http://www.finn.no/finn/car/object/;pdc=1121867323627?finnkode=5477072&sid=3aoWH02UH906394&pos=223&tot=223&page=9 Hvem i all verdens land og rike vil ødelegge en så fin og sjelden Mercedes slik? Får umiddelbare tanker om Miami Vice og 80-tallet. Usj og æsj. Quote
Guest mb190freak Posted July 20, 2005 Posted July 20, 2005 galt med den da.syns den var kul jeg Quote
Guest Sondre B. Bjelland Posted July 20, 2005 Posted July 20, 2005 Alt er jo hvitt!!! Til og med lykteviskerne er hvite. Jeg hadde blitt gal av mindre Quote
Guest Ronnie Westpold Posted July 21, 2005 Posted July 21, 2005 http://www.finn.no/finn/car/object/;pdc=1121867323627?finnkode=5477072&sid=3aoWH02UH906394&pos=223&tot=223&page=9 Hvem i all verdens land og rike vil ødelegge en så fin og sjelden Mercedes slik? Får umiddelbare tanker om Miami Vice og 80-tallet. Usj og æsj. Jeg synes bilen var helt rå jeg da Hvit MB er kuuult Quote
Guest Sondre B. Bjelland Posted July 21, 2005 Posted July 21, 2005 Smaken er som baken. Delt. Og godt er det Men jeg klarer ikke la vær å se denne bilen for meg med svart skinninteriør og en mørk metallic farge. Hadde vært så mye penere i mine øyne... Quote
Guest kodvaag Posted July 21, 2005 Posted July 21, 2005 Hvis du og dine venner har så mye penger at en CL bare er en CL, liksom, så må du jo gjøre noe for å skille deg ut. Denne var nok dyr som ny. Var dette min bil, så hadde jeg skaffet meg hvit dress, pastellrosa silkeskjorte, gullringer på hver finger og anlagt bart. Edit: Tviler på at eieren av denne noensinne ville satt seg inni en Ford Orion, hehe... Quote
Guest Johan Stub Posted July 27, 2005 Posted July 27, 2005 Var dette min bil' date=' så hadde jeg skaffet meg hvit dress, pastellrosa silkeskjorte, gullringer på hver finger og anlagt bart.[/quote']Du glemte hvite semskede skinnsko med tynn såle! Quote
Guest Chriz Posted July 27, 2005 Posted July 27, 2005 Alt for mye hvitt, synes heller ikke interiør fargen var så pen heller...Enig med topic starter, denne var rett og slett stygg Quote
Guest kodvaag Posted July 28, 2005 Posted July 28, 2005 Var dette min bil' date=' så hadde jeg skaffet meg hvit dress, pastellrosa silkeskjorte, gullringer på hver finger og anlagt bart.[/quote']Du glemte hvite semskede skinnsko med tynn såle! Jeg har jo det! Når jeg cruiser gata i min W124 så bruker jeg nettopp slike fotformsko. Alt annet ville være å ikke vise dette interiøret respect: (Ja, når ungene sover har jeg lite å gjøre i pappapermisjonen min, som dere sikkert skjønner) Quote
Guest PoorLeno Posted July 28, 2005 Posted July 28, 2005 Får umiddelbare tanker om Miami Vice og 80-tallet. Usj og æsj. Akkurat som Miami Vice ikke er kult, liksom. Miami Vice ER kult Quote
Guest PoorLeno Posted July 28, 2005 Posted July 28, 2005 Får umiddelbare tanker om Miami Vice og 80-tallet. Usj og æsj. Akkurat som Miami Vice ikke er kult, liksom. Miami Vice ER kult Quote
Guest Eivind Soltvedt Posted July 28, 2005 Posted July 28, 2005 (Ja' date=' når ungene sover har jeg lite å gjøre i pappapermisjonen min, som dere sikkert skjønner)[/quote'] Heldig du gitt! Her har vi en til tider hyperaktiv gutt og ei jente som ikke skjønner hva sammenhengende søvn i mer enn 5 minutter av gangen er! Quote
Guest Eivind Soltvedt Posted July 28, 2005 Posted July 28, 2005 (Ja' date=' når ungene sover har jeg lite å gjøre i pappapermisjonen min, som dere sikkert skjønner)[/quote'] Heldig du gitt! Her har vi en til tider hyperaktiv gutt og ei jente som ikke skjønner hva sammenhengende søvn i mer enn 5 minutter av gangen er! Quote
Guest Johan Stub Posted July 28, 2005 Posted July 28, 2005 Her har vi en til tider hyperaktiv gutt og ei jente som ikke skjønner hva sammenhengende søvn i mer enn 5 minutter av gangen er! Hvem har de dette etter da? Quote
Guest Johan Stub Posted July 28, 2005 Posted July 28, 2005 Her har vi en til tider hyperaktiv gutt og ei jente som ikke skjønner hva sammenhengende søvn i mer enn 5 minutter av gangen er! Hvem har de dette etter da? Quote
Guest Eivind Soltvedt Posted July 28, 2005 Posted July 28, 2005 Her har vi en til tider hyperaktiv gutt og ei jente som ikke skjønner hva sammenhengende søvn i mer enn 5 minutter av gangen er! Hvem har de dette etter da? Aner ikke! Virket jeg hyper på gol? Quote
Guest Eivind Soltvedt Posted July 28, 2005 Posted July 28, 2005 Her har vi en til tider hyperaktiv gutt og ei jente som ikke skjønner hva sammenhengende søvn i mer enn 5 minutter av gangen er! Hvem har de dette etter da? Aner ikke! Virket jeg hyper på gol? Quote
CHARLIE Posted August 22, 2005 Posted August 22, 2005 ABSOLUTT ALT UTSTYR?? Mangler ihvertfall både Webasto og kjørecomputer. Ikke ser det ut som om det er Bose Sound System heller. Er litt lei av at alle som skal selge Mercedes aveterer med "alt utstyr", "ABSOLUTT ALT UTSTYR" osv. osv. Quote
Guest Ronnie Westpold Posted August 23, 2005 Posted August 23, 2005 ABSOLUTT ALT UTSTYR?? Mangler ihvertfall både Webasto og kjørecomputer. Ikke ser det ut som om det er Bose Sound System heller. Er litt lei av at alle som skal selge Mercedes aveterer med "alt utstyr"' date=' "ABSOLUTT ALT UTSTYR" osv. osv. [/quote'] Grunnen til at folk skriver alt utstyr er nok fordi de ikke er klar over hva bilene er tilgjengelig med. For vanlig mann i gata er soltak,klima,el-vinduer, sentrallås og skinn "alt utstyr" Quote
Guest Steinar Lindberg Posted August 23, 2005 Posted August 23, 2005 Blir litt som å skryte på seg "alt utstyr", "velutstyrt" osv., foran ei dame, når du egentlig mangler en testikkel.... Du får gjort jobben, men det er mindre for dama å leke med... Quote
Guest Espen Posted August 23, 2005 Posted August 23, 2005 Blir litt som å skryte på seg "alt utstyr"' date=' "velutstyrt" osv., foran ei dame, når du egentlig mangler en testikkel.... Du får gjort jobben, men det er mindre for dama å leke med... [/quote']Noen har litt mer å tilby for damene, sånn at de ikke rekker / klarer å jobbe seg ned til testiklene!!!! Quote
Guest Eivind Soltvedt Posted August 23, 2005 Posted August 23, 2005 Blir litt som å skryte på seg "alt utstyr"' date=' "velutstyrt" osv., foran ei dame, når du egentlig mangler en testikkel.... Du får gjort jobben, men det er mindre for dama å leke med... [/quote']Noen har litt mer å tilby for damene, sånn at de ikke rekker / klarer å jobbe seg ned til testiklene!!!! Det heter for tidlig avgang det! Vi andre klarer å holde oss! Quote
Guest AMG_BRABUS_CARLSSON Posted August 23, 2005 Posted August 23, 2005 synes denne bilen var rå jeg, interiøret er dødskult Quote
Guest ODDATLE Posted August 24, 2005 Posted August 24, 2005 Blir litt som å skryte på seg "alt utstyr"' date=' "velutstyrt" osv., foran ei dame, når du egentlig mangler en testikkel.... Du får gjort jobben, men det er mindre for dama å leke med... [/quote']Noen har litt mer å tilby for damene, sånn at de ikke rekker / klarer å jobbe seg ned til testiklene!!!! Det heter for tidlig avgang det! Vi andre klarer å holde oss! Har det litt med erfaring å gjøre.... Quote
Recommended Posts