Jump to content

Stygg 1991 600SEC tilsalgs

Recommended Posts

Guest mb190freak
Posted

galt med den da.

syns den var kul jeg

Guest Sondre B. Bjelland
Posted

Alt er jo hvitt!!!

Til og med lykteviskerne er hvite. Jeg hadde blitt gal av mindre :wink:

Guest Sondre B. Bjelland
Posted

Smaken er som baken. Delt. Og godt er det ;)

Men jeg klarer ikke la vær å se denne bilen for meg med svart skinninteriør og en mørk metallic farge. Hadde vært så mye penere i mine øyne...

Guest kodvaag
Posted

Hvis du og dine venner har så mye penger at en CL bare er en CL, liksom, så må du jo gjøre noe for å skille deg ut. Denne var nok dyr som ny.

Var dette min bil, så hadde jeg skaffet meg hvit dress, pastellrosa silkeskjorte, gullringer på hver finger og anlagt bart.

Edit:

Tviler på at eieren av denne noensinne ville satt seg inni en Ford Orion, hehe...

Guest Johan Stub
Posted
Var dette min bil' date=' så hadde jeg skaffet meg hvit dress, pastellrosa silkeskjorte, gullringer på hver finger og anlagt bart.

[/quote']

Du glemte hvite semskede skinnsko med tynn såle!

Guest Chriz
Posted

Alt for mye hvitt, synes heller ikke interiør fargen var så pen heller...

Enig med topic starter, denne var rett og slett stygg

Guest kodvaag
Posted
Var dette min bil' date=' så hadde jeg skaffet meg hvit dress, pastellrosa silkeskjorte, gullringer på hver finger og anlagt bart.

[/quote']

Du glemte hvite semskede skinnsko med tynn såle!

Jeg har jo det! :D

Når jeg cruiser gata i min W124 så bruker jeg nettopp slike fotformsko.

Alt annet ville være å ikke vise dette interiøret respect:

th_Jul2101.jpg

(Ja, når ungene sover har jeg lite å gjøre i pappapermisjonen min, som dere sikkert skjønner)

Guest PoorLeno
Posted
Får umiddelbare tanker om Miami Vice og 80-tallet.

Usj og æsj.

Akkurat som Miami Vice ikke er kult, liksom. :P

Miami Vice ER kult 8)

Guest PoorLeno
Posted
Får umiddelbare tanker om Miami Vice og 80-tallet.

Usj og æsj.

Akkurat som Miami Vice ikke er kult, liksom. :P

Miami Vice ER kult 8)

Guest Eivind Soltvedt
Posted
(Ja' date=' når ungene sover har jeg lite å gjøre i pappapermisjonen min, som dere sikkert skjønner)[/quote']

Heldig du gitt! Her har vi en til tider hyperaktiv gutt og ei jente som ikke skjønner hva sammenhengende søvn i mer enn 5 minutter av gangen er! :?

Guest Eivind Soltvedt
Posted
(Ja' date=' når ungene sover har jeg lite å gjøre i pappapermisjonen min, som dere sikkert skjønner)[/quote']

Heldig du gitt! Her har vi en til tider hyperaktiv gutt og ei jente som ikke skjønner hva sammenhengende søvn i mer enn 5 minutter av gangen er! :?

Guest Johan Stub
Posted
Her har vi en til tider hyperaktiv gutt og ei jente som ikke skjønner hva sammenhengende søvn i mer enn 5 minutter av gangen er! :?

Hvem har de dette etter da? :wink:

Guest Johan Stub
Posted
Her har vi en til tider hyperaktiv gutt og ei jente som ikke skjønner hva sammenhengende søvn i mer enn 5 minutter av gangen er! :?

Guest Eivind Soltvedt
Posted

Aner ikke! Virket jeg hyper på gol? ;)

Guest Eivind Soltvedt
Posted

Aner ikke! Virket jeg hyper på gol? ;)

• 4 weeks later...
Posted

ABSOLUTT ALT UTSTYR?? Mangler ihvertfall både Webasto og kjørecomputer. Ikke ser det ut som om det er Bose Sound System heller. Er litt lei av at alle som skal selge Mercedes aveterer med "alt utstyr", "ABSOLUTT ALT UTSTYR" osv. osv. :evil:

Guest Ronnie Westpold
Posted
ABSOLUTT ALT UTSTYR?? Mangler ihvertfall både Webasto og kjørecomputer. Ikke ser det ut som om det er Bose Sound System heller. Er litt lei av at alle som skal selge Mercedes aveterer med "alt utstyr"' date=' "ABSOLUTT ALT UTSTYR" osv. osv. :evil:[/quote']

Grunnen til at folk skriver alt utstyr er nok fordi de ikke er klar over hva bilene er tilgjengelig med. For vanlig mann i gata er soltak,klima,el-vinduer, sentrallås og skinn "alt utstyr" :D

Guest Steinar Lindberg
Posted

Blir litt som å skryte på seg "alt utstyr", "velutstyrt" osv., foran ei dame, når du egentlig mangler en testikkel.... :oops:

Du får gjort jobben, men det er mindre for dama å leke med... :lol:

Posted
Blir litt som å skryte på seg "alt utstyr"' date=' "velutstyrt" osv., foran ei dame, når du egentlig mangler en testikkel.... :oops:

Du får gjort jobben, men det er mindre for dama å leke med... :lol:[/quote']

Noen har litt mer å tilby for damene, sånn at de ikke rekker / klarer å jobbe seg ned til testiklene!!!! :lol:

Guest Eivind Soltvedt
Posted
Blir litt som å skryte på seg "alt utstyr"' date=' "velutstyrt" osv., foran ei dame, når du egentlig mangler en testikkel.... :oops:

Noen har litt mer å tilby for damene, sånn at de ikke rekker / klarer å jobbe seg ned til testiklene!!!! :lol:

Det heter for tidlig avgang det! ;) Vi andre klarer å holde oss! 8)

Guest AMG_BRABUS_CARLSSON
Posted

synes denne bilen var rå jeg, interiøret er dødskult

Guest ODDATLE
Posted

Det heter for tidlig avgang det! ;) Vi andre klarer å holde oss! 8)

Har det litt med erfaring å gjøre.... :? :?: