Jump to content

hmm..long time no see...

Recommended Posts

Posted

To stk.7x16 ET44 og to stk. 8x16 ET35..vil dette passe på bilen min?skal ha dem som vinterdekk...hadde vært fett med griselav bil og slike bbs felger med masse eiker...helvete å holde reint på vintern..menmen...

• Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

hmm...fått tak i vinterfelger med fet kant...8*16 og 9*16...alle fire felger har innpress 11...vil dette passe?

• 3 weeks later...
Posted

nå skal jeg drepe noen..først knuste noen den ene lille bakruta på passasjer siden uten å ta noe...og nå..etter ett par uker har noen tatt samme rute på andre siden, knust ene frontlykten og tatt med seg fronten på cd-spillern..men nøklene til bimmern som står ved siden av har ingen rørt..heller ikke senkesettet eller klærne mine eller alle de hundrevis av cd`ene mine..faen blir så irritert...om jeg finner ut hvem det er så skal jeg torturere dem og legge ut filmen! er kameraovervåkning i garasjen så finner fort ut dette imorgen tidlig...synes bare synd på vedkommende jeg... :evil:

Guest AMG_BRABUS_CARLSSON
Posted

Ingen kødder med mercene våre, jeg er med deg wicky. Bare få tak i filmen.

Posted

Er en del ting her som tyder på at du har uvenner, Wicky... :roll:

Posted
Er en del ting her som tyder på at du har uvenner' date=' Wicky... :roll:[/quote']

jippi...kamera systemet kollapset på lørdagen..og ingen film er tatt opp...vel..de folka har iallefall ikke skaffet seg noen fler venner...og å ha meg som uvenn er IKKE no behaglig...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now

• Create New...