Jump to content

Is - pinne - tur i MBE avd. Stavanger

Recommended Posts

Posted

Noen som er klar for en liten is - pinnetur (dvs. cruising - tur i distriktet) ?

Noen forslag til dag ?

Hva med oppmøte på Vågen i Stavanger og en tur ut mot Sola - stranda for å se på havet (eller noe) og ta en is ?

Mandag 18. juli f.eks ?

Posted

Det ser ut som me e de einaste som ikkje e på ferie Thomas..!!.. :oops:

Får ta det ein annen gang, jeg skal opp i Noredalen på onsdag etter jobb og fikse el vindu.......og gjøre bilen klar til ferien..... :P

Noen som føler trangen til å holde meg med selskap.... :roll:

Posted
Det ser ut som me e de einaste som ikkje e på ferie Thomas..!!.. :oops:

Får ta det ein annen gang' date=' jeg skal opp i Noredalen på onsdag etter jobb og fikse el vindu.......og gjøre bilen klar til ferien..... :P

Noen som føler trangen til å holde meg med selskap.... :roll:[/quote']

Hvis ikke noe annet dukker opp, tar jeg gjerne turen opp til ND. Når tid planlegger du å være der?

Posted

Hm, ser ikke ut til at jeg har gått glipp av så mye selv om jeg ikke har vært her inne på en stund :lol:

Ingen tid til hverken internett eller bil - andre fokuspunkter for øyeblikket ;)

Guest GammelGul
Posted

Ingen tid til hverken internett eller bil - andre fokuspunkter for øyeblikket ;)

Hmmmmm... :?: :?: :lol:

Posted
Surf Blau skrev:

Ingen tid til hverken internett eller bil - andre fokuspunkter for øyeblikket

Jasså? Damer? Fortell!

He, he... han har vært litt fraværende både fysisk og psykisk i den siste tiden så det er nok damer ja.... :wink: