Mr. Nygård Posted July 17, 2005 Share Posted July 17, 2005 Noen som er klar for en liten is - pinnetur (dvs. cruising - tur i distriktet) ? Noen forslag til dag ? Hva med oppmøte på Vågen i Stavanger og en tur ut mot Sola - stranda for å se på havet (eller noe) og ta en is ? Mandag 18. juli f.eks ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted July 17, 2005 Share Posted July 17, 2005 Høres flott ut men kan ikkje på mandag eller tirsdag..... Resten av uka er åpen..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted July 18, 2005 Share Posted July 18, 2005 Det ser ut som me e de einaste som ikkje e på ferie Thomas..!!.. Får ta det ein annen gang, jeg skal opp i Noredalen på onsdag etter jobb og fikse el vindu.......og gjøre bilen klar til ferien..... Noen som føler trangen til å holde meg med selskap.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted July 18, 2005 Share Posted July 18, 2005 Hortes kjekt ut d Thomas, men siden du er noksaa alene faar du 'simulerer' oss andre. God tur ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MBSL Posted July 19, 2005 Share Posted July 19, 2005 Det ser ut som me e de einaste som ikkje e på ferie Thomas..!!.. Får ta det ein annen gang' date=' jeg skal opp i Noredalen på onsdag etter jobb og fikse el vindu.......og gjøre bilen klar til ferien..... Noen som føler trangen til å holde meg med selskap.... [/quote']Hvis ikke noe annet dukker opp, tar jeg gjerne turen opp til ND. Når tid planlegger du å være der? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted July 19, 2005 Share Posted July 19, 2005 Hvis ikke noe annet dukker opp, tar jeg gjerne turen opp til ND. Når tid planlegger du å være der? Rundt klokken 1800.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted July 19, 2005 Share Posted July 19, 2005 Hm, ser ikke ut til at jeg har gått glipp av så mye selv om jeg ikke har vært her inne på en stund Ingen tid til hverken internett eller bil - andre fokuspunkter for øyeblikket Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GammelGul Posted July 19, 2005 Share Posted July 19, 2005 Ingen tid til hverken internett eller bil - andre fokuspunkter for øyeblikket Hmmmmm... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted July 19, 2005 Share Posted July 19, 2005 Ingen tid til hverken internett eller bil - andre fokuspunkter for øyeblikket Jasså? Damer? Fortell! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted July 19, 2005 Share Posted July 19, 2005 Surf Blau skrev: Ingen tid til hverken internett eller bil - andre fokuspunkter for øyeblikket Jasså? Damer? Fortell! He, he... han har vært litt fraværende både fysisk og psykisk i den siste tiden så det er nok damer ja.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted July 19, 2005 Share Posted July 19, 2005 Dæng for en gjeng! Alle traff blink på første forsøk! Håper dere har sneket inn en lottokupong samtidig som dere er i slaget Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts