Jump to content

(HASTER!) å ta av nakkestøttene

Guest mercemæn

Recommended Posts

Guest mercemæn

Hei mercefreaks!

Hvordan tar man av nakkestøttene? :shock:

Jeg skal ha av hattehylla baki og har tatt ut seteryggen og dekslene rundt c-stolpen. Eneste hinder nå er de forbanna nakkestøttene, ossen får man de av "stolpene"? Hvordan er den festet til nakkestøttene? Har nedslagbare nakkestøtter.

Det haster litt, må ha ut interiøret til i kveld..

Er det mulig å ta ut "trekket" under takluka uten å ta ut hele luka? Tatt av taket, men sku også hatt den biten under takluka

På forhånd takk for svar! :D

Guest jascko
Hei mercefreaks!

Hvordan tar man av nakkestøttene? :shock:

Jeg skal ha av hattehylla baki og har tatt ut seteryggen og dekslene rundt c-stolpen. Eneste hinder nå er de forbanna nakkestøttene' date=' ossen får man de av "stolpene"? Hvordan er den festet til nakkestøttene? Har nedslagbare nakkestøtter.

Det haster litt, må ha ut interiøret til i kveld..

Er det mulig å ta ut "trekket" under takluka uten å ta ut hele luka? Tatt av taket, men sku også hatt den biten under takluka

På forhånd takk for svar! :D[/quote']

Du, det er litt vriend de der nakkestøttene. Eg hadde dem av når eg sota bakruta min men det er en stund no. Huske ikke riktig men du må inn i bagasjerome og under hattehylla. Dem sett fast men en låse system som er vriend å få av. Når du har fått den av så er det bare å drage dem rett ut. Ta lommelykkta, legg deg på rygg i bagasjerome og se om du ser den låse klippsen. Som sagt det er lenge siden eg gjor det men eg huske eg plagdes men den "klippsen" før eg forstå hvordan den sku av. Begynne å lure på om eg måtte legge dem ned før eg fikk den klippsen av. Du må bare prøve deg framm. Håpe at det hjalp litt :)