Guest stanton Posted July 15, 2005 Share Posted July 15, 2005 Noen som kan litt om CLK der ute? Lurer bare på om det er store forskjeller på utseende til de ulike CLK 208 modellene, da med tanke på karosseri? Og så det store spm, som sikkert har vært diskutert her før, men i korte trekk; hva er forskjellene på Classic, Elegance og Avantgarde? Bjørn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stanton Posted July 21, 2005 Share Posted July 21, 2005 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kodvaag Posted July 21, 2005 Share Posted July 21, 2005 Classic = Billigste utgaveElegance = Litt mer bling bling, chrome og ekstra treverk (?) Avantgarde = Sportsversjonen, sikkert fabrikksenket et par cm. Jeg har aldri sittet inni en CLK så jeg har ikke så mye greie på de egentlig... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kodvaag Posted July 21, 2005 Share Posted July 21, 2005 http://www.mercefreaken.com/modellene/208/208.htm http://www.mercefreaken.com/modellene/209/209.htm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Geggi Posted July 31, 2005 Share Posted July 31, 2005 Jeg ser at du har fått svar nå, men det var kanskje ikke så merkelig at svar uteble i.o.m. ferietid og fint vær og greier. Selve spørsmålet var jo enkelt for de fleste her inne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Geggi Posted July 31, 2005 Share Posted July 31, 2005 Jeg ser at du har fått svar nå, men det var kanskje ikke så merkelig at svar uteble i.o.m. ferietid og fint vær og greier. Selve spørsmålet var jo enkelt for de fleste her inne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mortenfl Posted August 3, 2005 Share Posted August 3, 2005 det kom vel egentlig bare som cupe og cab.fra -01 kom det vel blinkers i speil og sån karroser messig er det ikke store forandringene. kun motor og utstyrsvarianter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts